English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

A válság mindig mással történik? Nyomtatás E-mail
2009. május 19. kedd, 08:15

A globális pénzügyi és gazdasági válság még mindig olyan, mint egy minden éjjel visszatérő rossz álom; igyekszünk elfelejteni, vagy minél kevesebbet gondolni rá – a Szonda Ipsos kvalitatív kutatásának április közepén lezajlott fókuszcsoport-résztvevői legalábbis ezt a stratégiát követik.

A beszélgetésekből az derült ki, hogy a szorongató helyzetet leginkább a pszichológiából jól ismert hárítással próbálják az emberek kezelni: annak ellenére, hogy a válság nyilvánvaló módon mindannyiunk életére közvetlenül vagy közvetve, de hatással van, a csoporttagok azt állították, hogy őket személy szerint nem annyira érinti (legalábbis nem érinti meg) az aktuális pénzügyi-gazdasági helyzet, még a gondolatvilágukból is igyekeznek kizárni a válság nyomasztó és szorongást keltő híreit.
A kutatás résztvevői saját bevallásuk szerint kevéssé készítenek terveket, s ha racionalizálják is fogyasztásukat, költésüket, azt más ideológiák mögé rejtik. A közvetlen környezetben tapasztalható életszínvonal-romlást is elhárítják, s bíznak benne, hogy velük nem történhet semmi rossz. Működnek tehát az elhárító mechanizmusok, a kutatásban résztvevők védik a kellemes belső világukat, s mint a gyerekek, kívülről remélik a megoldást: valaki mondja meg mi történik, mit jelent ez az egész, mit kell ilyenkor tenni, és ha lehet, valaki más tegyen azért, hogy kilábaljunk a nehéz helyzetből.
A médiától elvárják a tájékoztatást – amellyel elégedetlenek, mert úgy érzik, Magyarországot váratlanul és felkészületlenül érte a válság, a magyarok még mindig nem értik, mit jelent pontosan és nem tudják mit kellene tenni, ezért sem volt érzékelhető a hatása az ünnepek előtti vásárlási lázban („karácsonykor ugyanolyan ajándékdömping, húsvétkor hosszú sorok a sonka-pultnál”) – ugyanakkor a média híreit hibáztatják a fel-fel bukkanó rossz hangulatért.
Az egyik csoportban az ’összeesküvés’ elmélet is megjelent, miszerint a világ 10 leggazdagabb embere generálta a válságot, azzal a céllal, hogy rákényszerítse a kormányokat és az embereket a takarékosságra. Gondolati szintű válságelhárító stratégia a pozitív vonások, lehetőségek keresése: valahol vannak emberek, akik előnyként élik meg a válságot; vannak területek, ágazatok ahol előnyt lehet kovácsolni belőle; a recessziót fellendülés fogja követni; illetve a válság által olyan lépések, változások következnek be, amikre már jó ideje szükség lenne, mint például a környezettudatos magatartás, a környezet védelme.
A válság tüneteként a devizahitelek törlesztő részleteinek emelkedését, az elbocsátásokat, az ingatlanpiaci áresést, illetve az áremelkedéseket említették (amelyek közül volt, ami valójában érintett egy-egy megkérdezettet). Ez utóbbit kétféle stratégiával igyekeztek kompenzálni: vagy olcsóbb termékeket keresnek, ami többnyire a minőség-, de mindenképpen a márkavesztés érzetét eredményezi: „inkább alacsonyabb minőség alacsonyabb áron, csak mindenből jusson”; vagy tudatos vásárlásba kezdenek, például: „a Lehel piaci magyar tej többe kerül, mint a hipermarket szlovák teje, de ebből lehet aludttejet, túrót készíteni és így máris gazdaságosabb”.
Ütköztek a vélemények a takarékosság, a visszafogottabb költekezés kapcsán, mivel egyesek azt gondolták, hogy a takarékosság vezethet ki a válságból, míg mások azon a véleményen voltak, hogy éppen válság idején kell költeni, mivel ez tartja életben és lendületben a gazdaságot, ráadásul most sok mindenhez akciós áron lehet hozzájutni. Lehetséges költség-karcsúsított területként spontán módon a ruházati termékek, a tisztítószerek, a szórakozás, az utazás és az éttermi étkezések merültek fel, de volt, aki a benzinen spórol: autó helyett BKV-val közlekedik. (A Szonda Ipsos Válságmonitor kutatása szerint az emberek 75 százaléka ruházatra, 71 százaléka élelmiszerre, 69 százaléka tisztítószerekre és 62 százaléka mobiltelefonra költene kevesebbet.) A hirdetések, reklámok kapcsán elhangzott, hogy idegesítőnek, irritálónak tartják, ha a reklámban felbukkan a válság („optimista, vicces, kreatív reklámokra vágyom”), abban azonban megoszlottak a vélemények, hogy most jobban figyelnek-e az akciókra.
A beszélgetések résztvevői nem csökkentették a mobiltelefon-használatot, akik próbálták korlátozni a kommunikációs költségeiket, valamilyen internet-alapú alternatív telekommunikációra váltottak, illetve a belső kontroll hiánya miatt postpaid előfizetésüket prepaidre cserélték.
A válság végét 1-3 év közötti időtartamra prognosztizálták, s nincsenek pontosabban körvonalazott terveik az ezt követő időszakra.


Forrás
Napi Online
www.napi.hu


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Trollbarlang Box Bt.
Kovácsi Barnabás

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Térrajz Bt.
Szabó Ferenc

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Dobos László e.v.
Dobos László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Zek Kft
Boros Andrea

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.