English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Sosem lesz már a régi a sörpiac? Nyomtatás E-mail
2009. július 28. kedd, 03:00

Lehet, hogy sohasem áll vissza a 2006-2007-es szintre a magyar sörfogyasztás, de ha igen, az biztosan nem 2010-ben lesz - mondta a Napinak Michiel Egeler, a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. vezérigazgatója.


07_28_napi2Egeler kifejezetten versenytorzítónak tartja, hogy a sörre indokolatlanul magas a jövedéki adó, míg a boron ilyen közteher nincs. Megérti, hogy Magyarország elsősorban bortermelő ország, de a jövedéki adó mellett egyre nagyobb szerepet vállalnak a felelős alkoholfogyasztás terjesztése terén is. A jövedéki adó jelenlegi szintje pedig a mai gazdasági helyzetben szó szerint fojtogatja az iparágat. A környező országokhoz képest Magyarországnál csak a jóval kisebb sörkultúrával bíró Szlovéniában magasabb ennek a köztehernek a mértéke.

A recesszió nem csak a magyar sörfogyasztást viseli meg a várnál jobban, az unió más országaiban is kevesebbet költenek a fogyasztók, és az Egyesült Államokban sem más a helyzet. A különbség az, hogy itthon már 2007-ben érezhető volt a fogyasztás csökkenése, ami 2008-ban csúcsosodott ki. Tavaly szeptemberig, vagyis a pénzügyi válság kirobbanásáig a piac 8,2 százalékos fogyasztáscsökkenést szenvedett el, ami azt jelentette, hogy a piac egésze veszteségbe fordult.

A Heineken Hungária ugyan jó helyzetben volt, hiszen a recesszió ellenére - csökkenő értékesítés mellett - piacot nyert és 2,5 milliárd forint profittal fordult az idei évbe, de Egeler szerint a válság miatt a költségvágásokban sokkal messzebbre kellett menni, mint azt korábban tervezték. Idén nem volt fizetésemelés, a marketingbüdzsét alaposan megnyirbálták, a beruházásokat 35 százalékkal vették vissza és az értékesítésnél is olcsóbb stratégiát kellene kidolgozni. Mindezt annak ellenére, hogy a cégnél már 2007-ben elkezdődött egy hatékonyságjavító program.

A végrehajtott költségcsökkentés elsősorban a részvényesi, tulajdonosi elvárásokat, a vállalatcsoport profitabilitásának megtartását célozza. Idén a tavalyi nyereség szinten tartása a cél, hiszen normális gazdasági körülmények között, válság nélkül 2009-re nagyjából hárommilliárd forintos nyereséget kellene felmutatnia a cégnek. Logikusan ezt nem lehet végrehajtani, és nem csak a recesszió miatt.

A fogyasztás csökkenése mellett emelkedtek a nyersanyag- és energiaárak, a jövedéki adó és nem utolsósorban alaposan gyengült a forint az euróval szemben. Júliustól nagyobb áfával és jövő januártól még nagyobb jövedéki adóval kell számolnia a söriparnak. Ilyen körülmények között egyáltalán nem tűnik túlzónak a termelés és értékesítés kiadásainak megkurtítása.

Az idei fogyasztáscsökkenést öt százalék körül várja a piac, de Egeler szavaiból kiderült, hogy a helyzet annyira bizonytalan, hogy a csökkenés akár a 10 százalék közelébe is kerülhet, annak ellenére, hogy a volument generáló fesztiválok eddig rekord vendégszámról számoltak be. A Heineken Hungária két fesztiválban érdekelt, a soproni Voltban és a Heineken Balaton Soundban.

Mindkettő jól teljesített, de Egeler szerint ezek az események nem hoznak igazi profitot, hiszen szponzorként vannak jelen, vagyis a nyereséget elviszi a fesztiválok promotálására fordított összeg. Ugyanakkor a vezérigazgató szerint megéri, hiszen nem kis mértékben járul hozzá például a Volt sikere a Soproni márka erősödéséhez. Annyira bejött a Soproni arculatának építése - amelybe jól passzol a fesztivál -, hogy a márka mára kategóriájának második söre lett, és olyan hagyományos hazai márkákkal versenyez, mint a Borsodi és az Arany Ászok. Ezek közül tavaly csak a Soproni tudott piacirészesedés-növekedést felmutatni.

Forrás:
Napi Gazdaság Online

www.napi.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

OTP Ingatlan Rt.
Korda Péter

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
V + V Gumigyártó és Kereske... V + V Gumigyártó és Kereskedelmi Kft.
Vulcz Gábor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
PROFITECH-PRO Mûszaki fejlesz... PROFITECH-PRO Mûszaki fejlesztõ, Gyártó, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
Posta Emil

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Delta Nyomdaipari Kft.
Völgyi Gyula

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.