Mindent az ügyfélért! Nyomtatás
2009. augusztus 26. szerda, 03:00

Hazánkban és nemzetközi szinten egyaránt ismert vállalatok részvételével indul útjára a „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny.


08_26_veztAz első jelentkezési időszakban több mint húsz közepes és nagyvállalat csatlakozott a vetélkedéshez, többek között olyan multik, mint az Invitel és a Vodafone, vagy a Neckermann és a TUI. A résztvevő cégek kulcsfontosságúnak tartják ügyfélkapcsolati tevékenységük folyamatos ellenőrzését és fejlesztését, ezért bátran csatlakoztak a hazánkban első ilyen típusú üzleti versengéshez.

Az ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztését célzó üzleti megmérettetés pozitív fogadtatásra talált a kkv (kis- és középvállalkozások) és a nagyvállalati szektorban egyaránt. Az idén első ízben megrendezésre kerülő verseny és díj leginkább az ingatlanközvetítő szektor tagjait „mozgatta meg”, e területről öt cég is indult. „Nagy neveknek” sincs híján a versengés, hiszen például a Főgáz, a Tigáz, a Lukoil, a Budapest Bank, a Generali és a Signal Biztosító is a résztvevők listáját gyarapítja.

A „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” verseny és díj jogszerűségét az enwc nemzetközi jogi tanácsadó csoport garantálja, míg az objektív szakmai hátteret a ClientFirst Kft és a Humán Erőforrás Alapítvány biztosítja.

A résztvevő cégek (ABC-sorrendben): Belfrit Kft, Boltív Tüzép, Central Home, Duna House, Fővárosi Gázművek Zrt. (Főgáz), Generali Biztosító, Invitel Távközlési Szolgáltató Rt., Lukoil, MBT,  Neckermann, Open House, Otthon Centrum, Palace Ingatlan, Rózsakert bevásárlóközpont, Signal Biztosító, Testa Rossa, Tigáz Zrt., TUI Magyarország Kft., Vízművek, Vöröskő Kft. (Euronics), Vodafone.

Forrás:
Mai Piac

www.maipiac.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.