Mindent az ügyfélért! |
2009. augusztus 26. szerda, 03:00 |
Hazánkban és nemzetközi szinten egyaránt ismert vállalatok részvételével indul útjára a „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny. Az első jelentkezési időszakban több mint húsz közepes és nagyvállalat csatlakozott a vetélkedéshez, többek között olyan multik, mint az Invitel és a Vodafone, vagy a Neckermann és a TUI. A résztvevő cégek kulcsfontosságúnak tartják ügyfélkapcsolati tevékenységük folyamatos ellenőrzését és fejlesztését, ezért bátran csatlakoztak a hazánkban első ilyen típusú üzleti versengéshez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen. |