Válasz nélkül maradt fogyasztók |
2009. szeptember 18. péntek, 03:00 |
A brit Direkt Marketing Szövetség (DMA) egy friss kutatása szerint a cégek még a kedvezőtlen gazdasági körülmények közepette is figyelmen kívül hagyják az új, potenciális értékesítési lehetőségeket. A felmérésből kiderül, hogy a cégek negyede nem válaszolt a fogyasztók online megkeresésére, 14%-uk még akkor sem, mikor a fogyasztó válaszadásra sürgette őket. A tanulmányt a válaszadási idők és a személyre szabottság vizsgálata céljából készítették. A kutatás keretein belül 10 különböző területen (szabadidő és sport, gyermekgondozás, divat, élelmiszer, kerti áruk, ajándékok, egészségügy és fittness, utazás, lakberendezés, női árucikkek) tevékenykedő 100 brit cég kapott egyszerű, e-mailes megkeresést katalógus vagy brosúra igénylésével kapcsolatban. A válaszadó cégek átlagosan 3,6 nap alatt reagáltak a megkeresésre, és csupán 34%-uk küldött személyre szabott választ. A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen. |