Üzlet a telefonban - profit az információból Nyomtatás
2010. július 23. péntek, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: A teelfon, mitn munakeszközA telefon hasznos üzleti eszköz. Nem egyszerűen kommunikációs szerkezet és reklám lehetőség, hanem alapos és precíz marketing „munkatárs”. Komoly értékként kell kezelni a telefon segítségével gyűjtött információkat.
A törvények szellemében, csak akkor rögzíthetünk adatokat, ha arra előzetesen engedélyt kapunk a címzettektől, jelen esetben a telefonvonal másik végén lévőktől. Ennek két módja van.


Az egyik, ha saját magunk által gyűjtött, a törvényi keretek alapján készített adatokat kezelünk. A másik, ha erre a feladatra szakosodott szakemberektől, vállalkozásoktól jutunk ilyen adatokhoz (pl. szakmai tudakozó, cégtár, üzleti közösség).

Mindkét esetben fontos, hogy a telefonos megkeresés, tájékoztatás, értékesítés, kutatás során kapott válaszokat rögzítsük. Ezt, ha a saját adatainkkal tesszük, számtalan információt kapunk.

Ugyanarra a számra irányuló, több típusú telefonhívás jellemzi az üzleti kommunikáció lépéseit. A telefonszám számunkra komoly információforrássá válik. Minden egyes hívás gazdagítja a tulajdonságok tárházát és segít pontosítani a vásárló, fogyasztó igényeit, könnyíti az eladás menetét. Ez egy kulturált módja az új vevő „becserkészésének”, a a bevétel növelésének. Tekintettel arra, hogy olcsó marketing eszköz az üzleti partnerkeresés során a telefon használata, ilyen típusú kampányok magasabb haszon elérését teszik lehetővé a gazdaság szereplőinek.

Amikor egy vezetékes számhoz tartozó címet rögzítünk, úgy már a földrajzi helyét is ismerjük a telefonszámnak. Amikor a következő hívás során, önkéntesen választ ad a kutatási kérdésünkre, újabb információt kapunk. Így, lépésről-lépésre pontosíthatjuk érdeklődősét és egyre jobban tudunk személyesen szólni hozzá – ez az értékesítés menetét elősegítő üzleti partnerkereső tevékenységünket teheti kiemelkedően hatékonnyá.

Az adatok kezelése és használata nagyon kényes feladat és nagy felelősség.

A vállalkozások telefonszámai is hatalmas hasznot jelentenek. Az jól felépített és karban tartott telefonszámok rendkívüli segítséget jelenthetnek üzleti tevékenységünk során. Nem csak körlevelet, körfaxot, vagy kör e-mailt küldhetünk. A körtelefon fogalma mára kissé megkopott, de értékéből nem veszített.

A telefonos kommunikációnál csak a személyes találkozó ad értékesebb, bensőségesebb tartalmat.


A Lépéselőny ajándéka olvasóinak – KATT IDE!

Lépéselőny Média Kft. - A kisvállalkozások mentora az üzleti partner keresés terén



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partnerkeresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.