Mire figyeljünk még, ha 10 milliárdos céget szeretnénk? |
2011. június 09. csütörtök, 00:00 |
A címben szereplő még szóval azt szeretném kifejezni, hogy nem a piacképes termékről, elkötelezett munkatársakról, megbízható beszállítókról, elégedett vevőkről, megoldandó finanszírozásról lesz szó. Legalább is nem közvetlenül.
A címben szereplő még szóval azt szeretném kifejezni, hogy nem a piacképes termékről, elkötelezett munkatársakról, megbízható beszállítókról, elégedett vevőkről, megoldandó finanszírozásról lesz szó. Legalább is nem közvetlenül. Akkor miről? A céges életciklusról. Hasonlóan az élő szervezetekhez, a cégek is megszületnek, növekednek, korosodnak, majd meghalnak. Teszik mindezt úgy, hogy iparágtól függetlenül előre látható életciklus szakaszokon (viselkedés mintázatokon) mennek keresztül, lásd a lenti ábrát (Adizes modelljéből kiindulva). Minden ilyen szakaszhoz egyre növekvő komplexitás és probléma halmaz tartozik. Egy cég sikerét vagy bukását az dönti el, hogy a vezetés hogyan kezeli ezeket a törvényszerűen fellépő problémákat.
A "gyerünk-gyerünk" korszak végére, amelyet hazai viszonyok között 500 millió Ft és 8 milliárd Ft közötti éves árbevétel között érnek el átlagosan a cégek, az addig sikert sikerre halmozó vezetési stílus komoly korlátba ütközik. A vezetők fizikai teljesítőképességének korlátjába. A további növekedéshez gyökeres fordulatra van szükség a vezetésben és a vállalkozói szemléletben. Ez a cégek életében egy fájdalmas és hosszan tartó folyamat, amely során át kell navigálniuk a serdülő kor előtt lévő zátonyokkal teli, veszélyes menedzsment vizeken. Nehezíti a munkát, hogy mind a vezetés, mind a munkatársak rövid távú pszichológiai igényei az elkerülhetetlen változás ellenében hatnak. Ha időben el akarja kezdeni a felkészülést, minimalizálni szeretné az átalakulás költségeit és kockázatait, optimalizálni szeretné a céges felnőtt korba vezető utat, akkor erősen megfontolandó specialista igénybe vétele. Bármilyen kérdés/kérés esetén szívesen állunk rendelkezésre. dr. Simán István szervezeti révkalauz (ügyvezető) |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..