A jó startup ügyesen tud kommunikálni |
2014. május 14. szerda, 00:00 |
A kommunikációban meglepő módon egyelőre még adósak a startup hozzáállással az ilyen vállalkozások, ez komoly károkat okozhat hatékony működésükben. Erre figyelmeztetnek szakértők és befutott cégek vezetői egyaránt. Az összejövetelen már befutott startup és a nemzetközi porondra most kilépni készülő vállalkozás vezetője, s induló cégek inkubációjával foglalkozó szakértő számolt be kommunikációs tapasztalataikról. A résztvevő fiatalok konkrét példákon keresztül betekintést nyerhettek a sikeres kommunikáció műhelytitkaiba, illetve szembesülhettek a rossz kommunikáció legtöbbször nehezen jóvátehető következményeivel. „A startup siker és túlélés kulcsa az alkalmazkodás, tudomásul kell venni, hogy a világ és az ügyféligény folyamatosan változik, amihez igazodni kell” - mondta Kovach Anton, a nemzetközi startup versenyeken már bizonyítani tudó Karma Platformot fejlesztő ShiwaForce.com ügyvezetője. A csapat minden tagjának felelősséget kell éreznie a cég sikeréért, az agilis hozzáállás a startup feeling nélkülözhetetlen eleme. „Jómagam minden jelentkezőnél azt nézem, hogy mennyire csillog a szeme, mert ez sokat elárul a hozzáállásáról” – hangsúlyozta. Majd hozzátette: fel kell készülni arra is, hogy miközben gomba módra szaporodnak a startup cégek, néhány éven belül világszerte hiány lesz fejlesztőkből, így érdemes előrehozni az ilyen létszámbővítéseket. Ezt erősítette meg a startup vállalkozásból globális céggé fejlődött, járműipari navigációs megoldásokat fejlesztő NNG online szolgáltatások fejlesztéséért felelős alelnöke, Simon Attila. Elmondta, hogy miközben néhány éve tíz fővel indultak, idén átlépik a 700-800 fős létszámhatárt, mert akkora az igény a fejlesztéseik iránt a globális piacon. Megítélése szerint sikerükben nagy a szerepe a hatékony, lokális piacokat célzó kommunikációnak. Az inkubáció az USA-ban egyre inkább fejvadász jelleget ölt a tizenévesek között, és már nem csupán a fiatalok terepe a startup, az 50-60 éves korosztály is megjelent a csillogó szeműek között – jelentette be Miskolczy Csaba, inkubációs szakértő, a Myco.hu ügyvezetője. Náluk az inkubáció során kiemelten vizsgálják, hogy milyen a vállalkozás naggyá válási képessége. A Climate-KIC program keretén belül idén 40 induló céget segítenek a nemzetközi piacra lépésben, a legjobbaknak 3-5 év alatt kellene globális piaci szereplővé válnia. Miskolczy Csaba rámutatott: „Rengeteg ötlet verseng a piacon, de kevesen képesek elvinni a nemzetközi sikerig a cégüket. A kudarc oka sok esetben az alapítók hiányos üzleti háttértudásában rejlik, ezért is fontos, hogy tisztában legyenek a kommunikáció fontosságával, erejével.” Szerző: K. M., Világgazdaság Online |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..