Vodafone: jelentős fejlődés várható a kkv-k digitalizációjában |
2018. április 23. hétfő, 00:00 |
Noha a 90-es években a magyarországi telekommunikációs fejlődés a kis- és középvállalkozásoktól (kkv) indult el, a digitális technológiák integrációja csak lassan haladt a szektorban, a folyamat azonban a következő években jelentősen felgyorsulhat - mondta Király István, a Vodafone Magyarország vállalati szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese sajtótájékoztatón, Budapesten. Annak ellenére, hogy a kkv-szektor számára a digitális technológiák jelenthetnék a hatékonyság és a versenyképesség kulcsát, sok vállalkozásnál pont a megfelelő digitális kompetencia hiánya nehezíti az átállást - jegyezte meg Sere Péter, a KPMG infokommunikációs szektorért felelős igazgatója. Király István hozzátette, a teljes digitális átalakulás több egymásra épülő mozzanatból álló folyamat, amely minden szervezetnél eltérő lépésekből áll, és az eddigi felmérések alapján az első lépés megtétele a legnehezebb a kkv-k számára. A Vodafone Magyarország ezért elindította a Ready Business Index online kérdőívét, amely a digitális fejlesztés előtt álló kis- és középvállalkozásoknak nyújthat segítséget - mondta. A kérdőív kitöltésével a vállalkozások felmérhetik fejlettségi szintjüket, és szakértői javaslatot kaphatnak az átalakuláshoz - mondta. Sere Péter a digitalizációt olyan lehetőségnek nevezte, amelyet a vállalkozások értékteremtésre használhatnak, ugyanakkor figyelmeztetett rá, hogy a jelenség a lemaradás veszélyét is magában hordozza. A kkv-k számára különösen nehéz, hogy a szükséges szakképzett munkaerőt és pénzügyi forrásokat előteremtsék. Ahhoz, hogy elinduljanak a digitálizációban, első lépésként digitális érettségüket és hiányosságaikat kell felmérniük, hogy meghatározhassák a szükséges fejlődési irányokat - mondta. A vállalatvezetők 91 százaléka szerint az a cég, amelyik nem fektet digitális fejlesztésbe, nagy eséllyel elbukik - mondta. A KPMG kutatásából az is kiderült, hogy a magyar kkv-k fele aktív digitálisan, több mint felének azonban honlapja sincs. Többek között a modern infokommunikációs megoldások ismeretének hiánya okozhatja, hogy a Bell Research tavalyi felmérése szerint a digitalizációt a magyarországi vállalkozók csupán 10 százaléka tartja fontosnak. Mátrai Gábor, a Bell Research stratégiai tanácsadója elmondta, a vállalkozások számára az egyik legnagyobb kihívást az új ügyfelek elérése, illetve a versenyképesség növelése jelenti, ennek ellenére nem érdeklődnek intenzíven a korszerű IKT-eszközök és alkalmazások iránt, és gyakran megszokásból vonakodnak azok bevonásától a napi szintű ügymenetbe. Ennek megfelelően sok magyar kkv a digitális technológiák integrációja terén egyelőre jóval az európai átlag alatt van - tette hozzá.
Forrás: MTI Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..