Hol vásároljunk az ünnepi menühöz? Nyomtatás
2009. december 21. hétfő, 03:00

12_21_vezt

 

A Napi idei karácsonyi kosarában az Auchan árstratégiája tűnt a legkiegyensúlyozottabbnak, vagyis a legtöbb termék árában igyekezett tartani a lépést a konkurenciával, emellett több termék esetében árdiktáló szerephez jutott.


A Napi kereskedelmi aranyháromszögben összeállított kosarában az Auchan 7 termék esetében adott valamely konkurenssel megegyező árat, három termék esetében bizonyult a legdrágábbnak és négy terméknél volt árdiktáló. A Cora is kiegyensúlyozott árstratégiát dolgozott ki az adventi időszak végére, hat termékben tartotta az árat, négy termékben a legolcsóbb volt, viszont hat termék esetében bizonyult a legdrágábbnak. A Tesco igyekszik mindenkit bedarálni az aranyvasárnapi hétvégére, a Napi kosarában szereplő terméknél hét esetben volt a brit lánc a legolcsóbb, míg hat esetben a többiek árához igazodott és három esetében volt a legdrágább.

Forrás:

Napi Gazdaság

www.napi.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.