„Amerikából jöttem”: start az értékesítéshez Nyomtatás
2010. november 25. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Az Amerikából jöttem játék alkalmazása az üzleti életbenA legjobb bemutatkozást, amit lejjebb olvashatnak, egy cégtől hallottam a közelmúltban kifejez mindent, amit magunkról érdemes lenne mondanunk, amikor az üzleti partnerkeresés során oda jutunk, hogy bizalmat kell ébresztenünk a cég iránt. Rengeteg energiát fektetünk abba, hogy kialakítsunk egy képet potenciális új vevőinkben magunkról, sokat költünk marketingre, image-re, brandre. Mégis, gyakran előfordul, hogy erőlködnünk kell potenciális partnereink szemében… Hogy lehetne ezt elkerülni?


A szolgáltatási tartalom, az értékesítési forma…

Értelemszerűen az elsődleges az, hogy legyen olyan hátterünk, olyan cég mögöttünk, melyre valóban büszkék lehetünk. Úgy mennek a folyamatok Önnél, ahogy az meg van írva? Az ügyfélszolgálat csúcsra van járatva, elégedett vevőket „termel”? Gazdaságosan működik a vállalkozás, termeli a profitot? A bevétel utáni hajtásban egy átlagos vállalkozó néha hajlamos megfeledkezni a lényegről: a minőségbiztosításról. Hiába a marketing, értékesítési hajtás, ha csak lufi az egész, előbb-utóbb kipukkad: fel kell, hogy legyen töltve tartalommal.
Ennek megfelelően a cég bemutatása jó esetben nem kell, hogy más legyen, mint pusztán PR, azaz a meglévő, már elért eredmények publikálása. Gyűjtsön elégedett ügyfeleket, és a marketing és az értékesítés egyszerű lesz!

… és a tuti bemutatkozás

Végül álljon itt az a bizonyos rövid, de velős antré, amit egy (most már) ismerős cégvezetőtől hallottam megismerkedésünkkor: „Egyáltalán nem vagyunk különlegesek. Csak megbízhatóak”. Ha Ön is ezt el tudja mondani cégéről, jó úton jár.

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora

Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?
A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partnerkeresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció  terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.