A saját marketingem tuti biztos tesztje |
2011. március 29. kedd, 03:00 |
Aki vállalkozik, nem tudja elkerülni, hogy ne próbálja népszerűsíteni, eladni termékét, szolgáltatását. Ez aztán előzetes tapasztalattól, képzettségtől, és érzéktől függően lesz sikeres akció, amiben legtöbbünk nem alkot kiemelkedőt (tisztelet a kivételnek). Mi az a lakmuszpapír-szerűen biztos eredményt adó teszt, amivel kiderítheti, fognak-e vásárolni Öntől az adott hirdetésre? A marketing alapjaiAmióta elkezdtem dolgozni, mindig írtam marketing anyagokat a termékeinkhez. Ezeket kezdetben a fiatalos lendület jellemezte: én úgy éreztem, a világ legjobb termékét / szolgáltatását a világ legjobb promóciós anyagával próbálom épp eladni. Ebben a hitemben egy idő után elkezdett zavarni, hogy senki nem rendelt ezekre a hirdetésekre, így nekiálltam kitanulni a reklámszövegírást a hazai és külföldi guruktól. Na innentől kezdve végképp elvesztettem a fonalat, és túlidegeskedtem minden egyes hirdetést, hogy ez vajon tökéletes? Működni fog? Hoz majd eredményt? Meglehetősen lázálommá vált a marketing tevékenységem… Az üzlet tesztjeElső lépésben hozzon meg egy nehéz döntést: engedje el szülői érzelmeit a megalkotott hirdetéssel kapcsolatban, és ne úgy tekintsen rá, mint szellemi termékére, hanem próbálja meg elfogulatlanul, „hideg fejjel” megnézni azt. Őszintén, Ön vásárolna, ha ezt a hirdetést látná? Ön egyből reagálna rá? Ha nincs egy gyors és határozott „igen”-érzése, akkor el se induljon a reklámhadjárat. Önmagunknak a legkönnyebb hazudni, csak nem érdemes: hiába győzködöm magamat, mennyire csúcs szuper reklámot hoztam össze, ha a kutya sem reagál rá… Ezért nagyon fontos élő kapcsolatot ápolni az ügyfelekkel, vevőkkel, hogy folyamatosan képben legyen, valójában hol szorít nekik a cipő, igazából mire lenne szükségük! Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..