2 rövid sztori egy tanulsággal |
2011. március 29. kedd, 09:00 |
1 sztori: Az utóbbi fél évben egyre inkább észre veszem magamon, az ülő munka hátrányos hatásait deréktájt és be kell vallanom, hogy a testmozgást az utóbbi 2-3 évben elhanyagoltam. Úgyhogy úgy döntöttem, újra nekiállok mozogni. Ennek egyik része, hogy elkezdtem rendszeresen futni a közelben levő erdős parkban. Tegnap velem tartott egy kedves barátom, akivel még egy kollégiumi szobában is laktunk annak idején. A cél 5,5 km, azaz 5 kör lefutása volt. Amikor már nem bírtuk, futás helyett sétáltunk és közben beszélgettünk. A barátom jelenleg az egyik nagy bank vállalkozói beruházásokért felelős részlegén dolgozik. Azt mondta, hogy az elmúlt 2 évben gyakorlatilag lógatták a lábukat, leszámítva az utóbbi 6 hónapot. Az utóbbi fél évben egyre több beruházáshoz kérnek hitelt és ez az utóbbi 2 hónapban még inkább megszaporodott a hitelkérelmek száma. Ezek nagy része beruházási hitel, ami azt jelenti, hogy a cégek újra fejlesztenek és a túlélés helyett a fejlődésre koncentrálnak. Ezt erősíti meg a legtöbb kutatás, amik szerint szinte minden szektorban elindultak a fejlesztések. 2 sztori:"Persze! Neki könnyű! Jó helyen volt a privatizációnál..." Mutassak néhány magyar példát? ChocoMe: Egy kis csokimanufaktúra, ami talán még 1 éves sincs. Fillérekből indult, de mára nemzetközi piacon van, elképesztően óriási haszonkulccsal dolgozik és indulása óta egyetlen gondja van: Hogy a fenébe szolgáljam ki az ügyfeleket? Konkrétan hülyére keresi magát a tulajdonos. Vajon kitől veszi el az ügyfeleket? Lehet, hogy éppen tőled? Mi történik itt?Piac újrafelosztás történik! Olyan, mint annak idején a privatizáció, csak ez sokkal rosszabb, mert nem a szomszédban levő gyárat adják el fillérekért, hanem a Te ügyfélkörödet viszik el, főleg ha nem figyelsz oda... Talán már Te is hallottad azt a mondást, hogy "lesöprünk mindenkit az asztalról". Na ma nem ez folyik. Ma sokan azon dolgoznak, hogy saját asztaluk legyen. Jöjjön a tanulság:A 90-es években elég volt egy üzlet, némi áru és egy "nyitva" tábla ahhoz, hogy jól megélj. Ma ez már a száraz kenyérre sem elegendő. Mi akkor a megoldás? Mit tegyek?
Tehát összefoglalva a következőkre van szükséged:* kiváló együttműködő partnerekre Engedd meg, hogy radikálisan őszinte legyek!Számomra a VHK egy óriási szerelem. Talán már Te is érezted azt, hogy "Igen! Ezért születtem erre a Földre, hogy ezt csináljam!". Amikor a VHK-ra gondolok, akkor mindig ezt érzem. Én azért születtem ide, azért botlottunk Andrással és Tamással egymásba, azért fogalmazódott meg a fejünkben a VHK gondolata, mert ez személy szerint nekem a küldetésem (András és Tamás majd ha akar, nyilatkozik erről a kérdésről).
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..