Ajánlom magamat, különben nincs üzlet |
2011. február 01. kedd, 03:00 |
„Mondja gyorsan, nagyon kevés időm van” – ezt a kezdő értékesítők által is utált mondatot ma egy olyan partner mondta nekem, akinek egy nagyon közeli ismerőse ajánlotta be cégemet. Ebből alapból arra gondoltam volna, hogy a) ismerősöm, aki tudja, mivel foglalkozom, olyannak ajánl be, akinek tényleg érdekes lehet az együttműködés, b) ha már neki is elmondta, hogy keresni fogom (mint ahogy ez történt), ő is felkészül rá(m), c) ha nem érdekes, akkor nem pazaroljuk egymás idejét. Mit tehetünk, hogy pontos ajánlásokat kapjunk, melyekből valós üzletet tudunk elérni? A profit a pontos bemutatkozásnál indul„Nektek van egy internetes oldalatok?” – kérdezte tőlem egy kedves üzleti ismerősöm, akivel 2 éve havonta egyszer minimum találkozunk, és közös akciónk is volt már. Ebből nem azt a következtetést vontam le, hogy ő milyen figyelmetlen, hanem azt, hogy valamit én nem csinálok elég jól, ha az üzleti partner keresés során a bemutatkozásom alapján azok sem „ismernek meg”, akikkel rendszeresen találkozom. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Példakép alapanyag
- Üzleti etika és az igazság
- Reklám vs reklamáció
- Inkább segítik az újságírók munkáját a pr-esek
- Ügyfél hűségprogram amerikai módra
- Díjazták a magyar márkákat
- Díjazták a magyar márkákat
- Amit a hölgyek alkalmi ruhatáráról tudni illik...
- A legegyszerűbb üzleti képlet
- Az üzlet az utcán hever
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..