Hogyan viszonyulunk a reklámkiadványokhoz? |
2010. április 01. csütörtök, 03:00 |
A kulturált terjesztésért készített felmérést a Lapterjesztő Kft nagyvárosokban, és a városokat övező, környező kisebb települések lakói közt. A megkérdezettek közül, melyek egyforma arányban lettek megkérdezve nemüket, korukat, anyagi helyzetüket tekintve, a válaszok alapján többen olvassák a szórólapokat, keresik az akciókat, mint nem. Ezen megkérdezettek többsége a reklámkiadványokat, elsősorban az akciók, kedvezmények miatt szereti, ezután a kellemes időtöltés következik, amit e kiadványok lapozgatása okoz. Nem szívesen mondanának le kedvenc kiadványuk lapozgatásáról. Érdekes módon, elmondásaik szerint a politikai szórólapokat azonnal kidobják. A hölgyek leginkább őket érdeklő, és nem csak háztartásukat érintő szórólapokat-kiadványokat várnának, kozmetikai, szépség, egészség témában. Ugyanez vonatkozik a fiatalokra is, akik inkább a szórakozás, szabadidő eltöltésére vonatkozó kiadványokat keresik, várnák. Alapvetően megnézik, vásárolnak belőle, ha kulturált módon van elhelyezve. Bevallásuk szerint, viszont kevés az olvasó, aki úgy szereti a szórólapokat, ahogy jelenleg azok különbféle terjesztő cégek, egyéni postaláda – kamikaze, alkalmi, tapasztalatlan, szabályokat nem ismerő terjesztők által terjesztve vannak. Az idősebbek arra panaszkodnak, hogy összekeveredik a fontos postai küldeményekkel, és gyakran kidobálják azokat. Inkább a fiatalok kis csoportja az az 5%, aki a környezetszennyezésre panaszkodik. Ők azok, akik nemsokára erős potenciális vásárlókká válnak az FMCG – a DIY, az autó, és egyéb piacokon, remélhetőleg motiválva a hirdetőket az újrahasznosított papírra készülő hirdetésekre. Kevés valamit is magára adó terjesztő cég van, ezek közül is kiemelkedő a Lapterjesztő Kft franchise csoportja, akik kérdésemre azt válaszolták, hogy:” A Lakókat mindenképp tiszteletben kell tartani. Megrendelőink akkor választják eszközként a szórólapot, ha azt, a lakosság ajánlatként, üzenetként, befogadja, elfogadja, várja. Ezért továbbra is fontos a véleményük számunkra. Ezért készülünk egy nagyszabású programra, melyet ez a felmérés előzött meg.” Sokat változott a világ, a felméréseket készítőivel való bánásmódot illetően is. Az emberek minél nagyobb a város, annál jobban meg tanultak védekezni az Őket zavaró körülmények ellen, így a reklámok ellen is. Elgondolkodtató ez, a kulturált hirdetések, módszerek iránti igény, minden reklámfelület tulajdonos számára. Forrás: Lapterjesztő Kft. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Nyugati kényelem keleten…
- Ami ingyen van, mindig drága
- A magyar cégekhez kötődünk leginkább
- Megdöbbentő ingyen reklám
- Hogy erősítse fel marketing üzenetét a feloldása helyett?
- A szájhagyományra offline és online is ugyanazok a szabályok vonatkoznak
- A fogyasztók többsége a neten is megosztja elégedettségét
- Ön brand a környezetében?
- A férfi, a nő és az átlag
- Nyilvánosságra hozták 2010 legértékesebb világmárkáit
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..