Hogy erősítse fel marketing üzenetét a feloldása helyett? |
2010. október 11. hétfő, 03:00 |
Miért működik ennyire hatékonyan a szóbeszéd, a szájreklám? - Ez volt egy NRG Business Network-kollégám, Martin Davies közelmúltban írt cikkének címe. Stuart Harris reagált rá a Twitteren: "A szájreklám azért óriási dolog, mert személyes, mégsem fizetett (nem „bérelt hazudozó” mondja) – szívből jövő ajánlást jelent".
A téma tegnap egy szemináriumon bukkant fel a LinkedIn-en, egy swindoni NRG ebéd előtt. Tisztában vagyunk vele, és kutattunk is fel megerősítéseket, hogy az ajánlások vagy referenciák egy 3. személytől, akiben megbízunk, jóval erősebbek, mint bármelyikünk direkt üzenete. Ezért van az, hogy a networking nem arról szól, hogy üzenetünket annyi embernek mondjuk el, amennyinek csak tudjuk. Nem is arról, hogy annyi emberrel találkozzunk személyesen, ahánnyal csak lehet. Mindez pusztán feloldja az erőfeszítéseket, amiket tesz. Építsen ki erős kapcsolatokat pár közeli üzletemberrel. Ők majd szállítják ezeket az értékes „harmadik fél általi” ajánlásokat, így az Ön üzenete számtalanszor tovább erősödik. Sikeres kapcsolatépítést! Dave Clarke Dave Clarke az Egyesült Királyság egyik legismertebb networking bloggere, üzleti partnerkereső és kapcsolatépítő fórumok szervezője és házigazdája, a networking elismert gyakorlati szakembere. A Lépéselőnnyel való együttműködése révén Dave angolul írt cikkeinek fordításait olvashatják a Lépéselőny látogatói. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Nyugati kényelem keleten…
- Ami ingyen van, mindig drága
- A magyar cégekhez kötődünk leginkább
- Megdöbbentő ingyen reklám
- A szájhagyományra offline és online is ugyanazok a szabályok vonatkoznak
- A fogyasztók többsége a neten is megosztja elégedettségét
- Ön brand a környezetében?
- A férfi, a nő és az átlag
- Nyilvánosságra hozták 2010 legértékesebb világmárkáit
- Nyitott Pince Napok a Fesztiválok Évében
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..