Változás = üzlet |
2011. november 10. csütörtök, 00:00 |
A közelmúltban több olyan vállalkozóval beszélgettem, akik elérték azt a fázist cégükkel kapcsolatban, ahol az üzleti partner keresést új szintre kell emelniük. Ez minden fejlődő, vagy a válság által érintett cég életében megfigyelhető: a bebetonozott partnerek, mint kategória, eltünedeztek, és a marketing és értékesítés rákényszerül, hogy folyamatosan új vevőkkel ismerkedjen meg. Mi az a három típushiba, amit egy átlagos cég elkövethet a piaci változásokra reagálva? Stabil értékesítés = sikeres vállalkozásAz elmúlt két év a hazai mikro- és kisvállalkozások zömének megmutatta, hogy szépek lehetünk, de elég okosak soha: mindig lehet még többet tenni azért, hogy az ügyfélállomány, a bevételek és a profit kellően stabil legyen. A sikeres vállalkozás alapja, hogy akkor is fenntartsuk az új, leendő ügyfelek keresését, amikor egyébként már tele vagyunk munkával. Milyen hibák léteznek ezzel szemben? 1.„Nekünk most van elég ügyfelünk, nem keresünk újakat”Azoknál a vállalkozásoknál, ahol nincs külön értékesítési és külön szolgáltatási csapat, ott bizony erőteljesen fűrészfog-szerűen néz ki a bevételi statisztika: ha arra van szükség, mindenki ügyfelet keres, aztán ha bejött elég megrendelés, mindenki próbálja teljesíteni azokat. Ha a cégvezető fél tőle, hogy mikor lenne ideje kitanítani egy értékesítőt, ha minden az ő kezében összpontosul, akkor alakul ki jellemzően ilyen helyzet. 2. „Nem tudunk kiszolgálni több partnert”Egy olyan vállalkozás, aki ezt veszi a fejébe, soha nem lesz több a tulajdonosnak, mint egy jól (vagy nem annyira jól) fizető munkahely! Nem egy, és nem két olyan cégvezető-tulajdonossal találkoztam már, akik panaszkodtak, milyen nehéz a piacuk, mennyire kevés a bevétel, stb. – miközben a fenti „stop-gombbal” a fejükben vágtak neki az ügyfélszerzésnek. Az 1-es pontban leírt megoldás vezet ahhoz, hogy olyan cégünk legyen, amely alkalmas a növekedésre: szervezetfejlesztés nélkül marad a mikrovállalkozások nehéz élete. 3. „Eddig csak ajánlással terjedtünk, ha most elkezdünk hideg ügyfelekhez menni, félek, lejáratjuk a cég nevét”Egyik oldalról reális félelem, hogy egy jól felépített, egy adott körben (el)ismert brandet az ember szeretne megvédeni. Másrészt, ha az ajánlások, az ismert piac már kevés, jön a dilemma: hogy lépjek fel új piacon, ahol nem sokat jelent még a nevem? Hogy ne járassam le?
Akárhogy is legyen, egy változás, amely rákényszeríti a céget, hogy új utakat, új csatornákat keressen a piachoz (esetleg új piacot) csak jót tehet, hiszen alaposan megmozgatja a rendelkezésre álló szürkeállományt! Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
- Lendület a lelke mindennek
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..