Egy üzlet százat csinál |
2011. február 23. szerda, 03:00 |
A komoly értékesítők tudják: egy ügyfél sokkal többet jelent(het), mint pusztán azonnali bevétel. A valódi profitot az jelenti, ha az új vevő elégedetté válik, és további új és új lehetőségekkel látja el az értékesítőt és a céget. Ahhoz, hogy ez valóra váljon, a már több cikkemben részletesen kivesézett kiváló szolgáltatáson kívül szükséges egy tényező. Egy olyan faktor, ami megkülönbözteti a sikeres értékesítőt a küszködő, eredménytelentől. Személyes marketingEgy értékesítő legfontosabb eszköze, fegyvere a kommunikációs képessége. Lehet a termék csúcs szuper, a szolgáltatás minden szolgáltatások legjobbika – ha nincs, aki erről felvilágosítsa a potenciális partnereket, halott az ügy. Azonban ez a képesség egy még fontosabb cél érdekében is felhasználható. Az értékesítési csodafegyverA viták elkerülése végett a legegyszerűbb, amit tehet az értékesítő az, ha ő maga kér ajánlásokat. Ez az az üzleti csodafegyver, ami átsegít minden nehézségen. Egy sikeres értékesítő abban különbözik eredménytelen társaitól, hogy mer ajánlást kérni. Ezt a néha túlmisztifikált lépést viszonylag egyszerű megtenni: „Ismer Ön olyat, akinek hasznos / értékes lehet mindaz, amit én most elmondtam?”. Ez a varázskérdés feltehető új tárgyalópartnernek, elégedett és reklamáló ügyfélnek, a szomszéd néninek a buszon, bárkinek – hiszen nem feltétlenül az az elvárás, hogy dolgozza meg a megkeresendő személyt és készítse elő a terepet nekünk (bár ez az ideális), hanem az is segítség, ha piaci információhoz (kinek lehet szüksége „ránk”) juttat bennünket. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..