Marketing rendszertelenség |
2010. november 08. hétfő, 03:00 |
Láttak már olyan értékesítő csapatot, akiknek rengeteg időbe telt előszedni az információkat és statisztikákat, hogy az eladások hogy mennek, melyik ügyféllel miket beszéltek meg? Szeretnék bemutatni egy elrettentő példát, egy megdöbbentő „irányelvet”, ami az értékesítéssel, a marketinggel köszönő viszonyban sincs – ennek megfelelően a hatékony és gazdaságos működést, valamint az új vevők megszerzését finoman szólva sem támogatja.
2 mappa, 0 vevőTalálkoztam tavaly egy olyan céggel, ahol a dokumentumok iktatása kifejezetten gátolta a gyors és hatékony ügyfélszerzést. A szerveren két mappában tárolták a dokumentumokat: az egyik volt a Word, azaz az írásos dokumentumoké, a másik az Excel, azaz a táblázatoké, stb. Ennek megfelelően, ha egy értékesítő szeretett volna előkeríteni egy korábbi szerződést, vagy levelet, ajánlatot, hosszas keresgélés után tudta csak megcsinálni. Ha ne adj’Isten az ajánlathoz tartozott egy Excel is az árakkal, akkor az elkészítési idő hatványozottan nőtt – az ügyfél megszerzésének esélye ezzel fordítottan arányosan, rohamosan csökkent. A lassú marketing ügyfelet mos elGondolja csak végig, mit jelent, ha nem tud gyorsan reagálni a cég egy ajánlatkérésre, egy megkeresésre? Ha nem vagyunk elég gyorsak, lehet, hogy közben a versenytársunk lép, és elviszi az üzletet az orrunk elől. De az is bekövetkezhet, hogy az ügyfél levonja a következtetést (akár igaz, akár nem, de az összkép alapján logikusan következik): a cég a kiszolgálásban is valószínűleg ennyire rendszertelen lenne, így nem szerződik velünk. Egy aprónak tűnő logikátlanság az iktatásban felboríthatja a teljes marketing és értékesítési tervezést – ne engedjen meg még ekkorka hibát sem cégében, építsen sikeres vállalkozást az alapjaitól! Németh Zoltán |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..