Újévi fogadalmak egy sikeres vállalkozás megalapozására |
2010. december 30. csütörtök, 03:00 |
„Az okos ember tanul a hibáiból, másokéból pedig karriert csinál”. Tonk Emil egyik kedvenc mondása jutott eszembe, amikor végiggondoltam, milyen hibákat követtem el, illetve láttam ügyfeleknél, másoknál idén, amelyek mindegyike egy-egy újévi fogadalmat kell(ene), hogy eredményezzen. A személyes szükségleteken túl érdemes cégvezetőként a vállalkozásra is meghatározni azokat a területeket, amelyeken minimum erősítünk, de ha szükséges, változtatunk! MarketingÉrezte valaha úgy, hogy a marketing költségek 50-99%-a ablakon kidobott pénz? Nem tudom, Ön hogy van vele, de engem ez zavar, és folyton arra sarkall, hogy újabb és jobb megoldásokat találjak ki, amivel pontosítani tudom, hol és hogyan, mivel érem el leendő ügyfeleimet. Újévi fogadalmam ezért lehetne: ÉrtékesítésSzámtalanszor előfordul velem is, és kollégáimmal is, hogy elragad minket a hév, és amint a potenciális vevő elmondja pár mondatban, mit is szeretne, már magyarázom, magyarázzuk is a választékot. Ez nem mindig működőképes megoldás, sokkal többet számít, ha az ügyfelet tényleg a meglévő szakmai tudásunkból kiindulva kérdezgetjük, hiszen így precízebb és jobb javaslatot fogunk tudni adni neki. Ezért: PénzügyekIdén volt egy partnerünk, akivel szóban kétszer, írásban még egyszer átbeszéltünk minden részletet, hogy mit várhat tőlünk (potenciális partnereket, akik érdeklődnek a megoldása iránt), mi az ő feladata (értékesíteni, hogy a potenciálisakból a lehető legtöbb szerződés legyen), mi az az eredmény, aminek mindketten örülni fogunk (10 potenciálisból 3-4 üzlet), és mindezt mi milyen áron vállaljuk (minden potenciális partner felkutatásáért, kikérdezéséért egy fix díj + jutalék a létrejövő üzletekből). Amikor az első hónap elszámolásához értünk, tartottuk is a 10-ből 3 szerződés arányt az együttműködésben, és mindenki boldog volt. Egészen addig, amíg az ügyfél a szóban és e-mailben is elfogadott számlát visszaküldte, mondván: ő csak az után a 3 után fizet fix díjat, akikből tényleg szerződése lett… Nagyon csalódott voltam, mert becsapva éreztem magamat. Végül az ügyfél megértette, hogy nem tud kibújni szerződéses kötelezettségei alól, de ekkorra már mindkettőnkben megérett a döntés: nem fogjuk folytatni az együttműködést. Én vesztettem egy jó(nak hitt) partnert, ő pedig egy beszállítót, aki folyamatosan hozta neki az üzleteket – mindezt azért, mert (legalábbis hivatkozása szerint) nem olvasta el elég alaposan a szerződést, amit kötöttünk. No comment, de azért: Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..