Szájmarketing értékesítés helyett |
2011. január 10. hétfő, 03:00 |
Érezte már úgy egy tárgyaláson, hogy szóhoz sem jut? Hogy bármilyen mondatba kezd (ha egyáltalán van egy lélegzetvételnyi ideje), partnere rögtön magához ragadja ismét a szót, és további végeláthatatlan gondolatfolyamba kezd? Legtöbbünk udvariasan hallgat ilyenkor, nem szeretünk belevágni a másik szavába – aztán amikor a „tárgyalás” végén az utcára kilépve visszagondolunk rá, nemhogy üzlet nem lett belőle, de valójában eltékozoltunk egy (vagy több) órát az értékes időnkből. Mihez kezdjünk ilyen helyzetben? Bevételi oldal: csak szavak, kiadási oldal: csak hallgatásEmlékszem, pár éve volt egy tárgyalásom, ahol – vesztemre – kikértem a partner véleményét egy tárgyban. Nem az volt a probléma, hogy a véleménye érdekelt, hanem hogy ebből egy olyan akadémiai székfoglaló kerekedett, aminek se vége, se hossza nem volt. Végül aztán úgy távoztam, hogy azt éreztem, mintha már le is nyeltem volna a nyelvemet, annyira nem szóltam egy szót sem végig. Tisztelet a kivételnek, de a rengeteget (és vég nélkül) beszélő partnerek legtöbbször kihasználják az időt a nonstop szájmarketingre, hogy önmagukról, címeikről, szaktekintélyükről meséljenek – akár teljesen más témában, mint amiről eredetileg szó volt. Ebből aztán az sül ki, hogy a helyett, hogy Ön értékesítene, bevételt termelne, meghallgat egy hosszas, hosszas monológot. Beszéljenek inkább a tényekVégig egy dolgot figyeljen csak: elhangzik bármi érdemi, ami kézzelfogható eredményre vezetné a megbeszélést? A legtöbb sokat beszélő partner nem azért beszél sokat, mert rosszindulatú, egész egyszerűen számukra természetes, hogy kommunikálnak, és előnyükre hasznosítják, hogy mások pedig udvariasan meg akarják várni, míg ők befejezik a gondolatot, és csak akkor kezdeni sajátba. Viszont ez az, ami nem történne meg szinte soha… Ezért figyeljen folyamatosan, mennyire haladnak a tárgy és konkrétumok irányába, és ha nem – ne engedjen egy csapongásnak 5 percnél többet (kivéve persze, ha nagyon érdekli Önt a történet). Aztán udvariasan, de határozottan vegye fel a társalgás fonalát (pl. „milyen érdekes, hogy ezt mondja, …”), és terelje vissza a saját témájára (pl. „…, mert erről jut eszembe, hogy”). Az üzleti partner keresés során gyakran kell az ügyfél, a leendő új vevő önérzete, és az eredményes együttműködés közti vékony jégen egyensúlyozni – így érdemes ilyen finom, udvarias, de határozott taktikákat követni. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..