Marketing rémálomból valós üzlet |
2011. február 28. hétfő, 03:00 |
A marketing 50 (vagy 70, vagy 80) %-a az ablakon kidobott pénz. Ez köztudomású. Persze cége válogatja, kinél mennyire igaz, az biztos, hogy egy átlagos mikro- vagy kisvállalkozó nehezen tudja meghatározni, pontosan melyik része és valójában mennyire „száll el” a semmibe. Amit viszont csak a bölcsek tudnak: ennek nem kell így lennie! Üzletben nincs barátságTúl sok „marketing szakembert” láttam kisvállalatok körül ténykedni az elmúlt 4 évben ahhoz, hogy kíméletes legyek: azért, mert valakit kedvelünk, vagy barátunk, vagy már olvasott / látott / hallott valamit a marketingről, vagy az értékesítésről, ne bízzuk rá a cég marketing stratégiáját! De legalábbis ne ringassuk magunkat abban a hitben, hogy az eredményt fog hozni. A hosszú barátság alapja a pontos elszámolás – nincs ez másként az üzleti életben sem, hiszen mindig ott marad majd a kisördög a „bizonyítvány” megmagyarázása után: tényleg szükséges volt ezekre a csatornákra, ennyit költeni, ha ennyire nem volt eredménye? A sikeres vállalkozás és a profitot hozó marketing alapjaA marketingben igenis sokkal több minden mérhető, mint azt elsőre gondolnánk. Felejtsük el a „ha hozol üzletet, adok jutalékot” hozzáállást, mert nem erről beszélek, ez rövidlátó, ha a cég piaci ismertségének növeléséről van szó. Az viszont tény, hogy jó pár olyan egyszerű lépés van, amivel egy kisvállalat is sokat tehet marketing kampányáért:
Ezzel a pár egyszerű lépéssel 30-50%-al megnövelhető a marketing hatékonysága – és mivel csak gondolatébresztőnek szántam őket, a maradék „bizonytalan” részt már könnyen mérhetővé teheti egy agilis vállalkozó. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..