English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Amit a hölgyek alkalmi ruhatáráról tudni illik... Nyomtatás E-mail
2010. október 29. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A női alkalmi ruhatár stílusaA nők alkalmi viseletének kiválasztása talán az egyetlen helyzet, amikor a férfiak ruházata az irányadó. Az ünnepélyes pillanatok során viselt öltözékre már maga a meghívó is utal: a „white tie” vagy „cravate blanche” megjelölés a frakkra, a „black tie” vagy „cravate noir” pedig a szmokingra utal. A hölgyeknek ilyenkor igazodva kísérőjükhöz nagyestélyiben illetve kisestélyiben illik megjelenni. Persze az uraknak sokkal könnyebb dolguk van, hiszen az ő említett két alkalmi összeállításuk szinte egyenruha, a protokoll pontosan előírja, hogy milyen darabokból áll.


A női nagyestélyi követelményét azonban sokkal többféleképpen értelmezhetjük. Egy dolog biztos, hosszú ruháról van szó, amely díszes és kellően nagyszabású, azt azonban, hogy pontosan hogyan nézzen ki, milyen színű legyen, mennyire dekoltált, uszályos vagy uszály nélküli, nekünk magunknak kell eldöntenünk. Egy dolog nagyon lényeges, mint minden esetben, ha öltözködésről van szó, ruhánk illeszkedjék testalkatunkhoz, színeinkhez és egyéniségünkhöz. Hangsúlyozzuk, ami szép rajtunk, de kendőzzük el előnytelenebb testrészeinket. Mivel a nagyestélyik általában erősen dekoltáltak, stóla, rövid kabátka egészíti ki őket sokszor estélyi kesztyű és pompás ékszerek kíséretében. Ezen pazar ruhakölteményeket általában bálokra, nagyszabású eseményekre, állami fogadásokra viseljük.

A kisestélyi, amely a „black tie” kísérője, még nehezebben körülírható fogalom. Viselése operába, elegáns partikra, elegáns eseményekre való. Lehet egyszerűbb, hosszú modell vagy rövidebb. Mindenképpen jó választás a „kis fekete”, amelynek díszességét, dekoltáltságát és a hozzá viselt kiegészítőket az alkalom határozza meg. Az időtlen eleganciát képviselő „eredeti” „kis feketét” Coco Chanel alkotta meg 1926-ban. Madmaiselle Coco tudta, mitől döglik a légy. Munkássága során célja mindvégig a női ruházat egyszerűsítése volt, így az általa feltalált akkoriban kifejezetten modern darab forradalmi változást jelentett. Az amerikai Vogue szerint ugyanakkorát, mint a Ford T modellje, amely a luxus demokratizálódásának jelképe volt. A ruha egyszerűségében volt nagyszerű, de azért, hogy mégis kellően ünnepi érzést keltsen, a tervezőnő a rá oly jellemző gyöngysorokkal és CC monogramos bizsukkal társította. Persze ugyanúgy, mint sok más forradalmi termék, a „kis fekete” sem azonnal vált mindenki által viselt darabbá. Hosszú évek és több sztár kitartó rajongása - a leghíresebb köztük Audrey Hepburn - kellett ahhoz, hogy mára a hölgyek és tervezők kedvencévé váljék és felkerüljön a „must have” darabok listájára.

Az 50-es évek glamour világa teremtette meg a koktélruha fogalmát. A mélyen dekoltált, a vállat is szabadon hagyó, azonban a nagyestélyiknél rövidebb ruha hozzáillő kis kabátkával, boleróval, amely már a délutáni óráktól viselhető lehetőséget adott az esti átöltözés elhagyására. A kabátka lekerülése jelezte az est beköszöntét. A koktélruhák szín- és szabásválasztéka szinte végtelen, választásunkat az alkalom, illetve alkatunk szabja meg.

A 20. század felvilágosult, kissé férfias gondolkodású hölgyei előszeretettel kölcsönöztek az urak ruhatárából. Így született meg a női szmoking, amelyet Marlene Dietrich tett híressé. Dietrich művésznő szmokingja a férfiváltozat tökéletes utánzata volt. Még jó néhány évnek kellett eltelnie, hogy egy fiatal francia tervező, bizonyos Yves Saint Laurent megalkossa a férfi öltöny igazán nőies változatát, az először irodában viselt kosztümöt, majd estélyi viseletként a teljesen nőiesített szmokingot, amelyet a 60-as években Catherine Deneuve tett halhatatlanná.Lépéselőny/Marketing: Női alkalmi viseletről

Az alkalmi viselet fontos részét képezik a kiegészítők. Ilyen az estélyi kesztyű, amely hosszú idők során kötelező viselet volt, de mára már veszített népszerűségéből. Ha szeretjük, persze viseljük bátran, hiszen nagyon elegáns. Mivel a ruhák dekoltáltak, szükség van egy stólára vagy a kilencvenes években népszerűvé vált pashminára. Ha hűvösebb az idő, segít egy szőrme- vagy gyapjúpelerin.

Az estélyi táska használati funkcióján kívül, amely persze a kevésbé lényeges, hiszen egy estélyen nem sok mindenre van szükség, mindenképpen dekoratív szerepet tölt be. Mérete kicsi, de annál inkább díszes, különleges a kivitele természetesen illeszkedve az öltözék többi darabjához.

A különleges helyzetek megengedik a pazar ékszerek viselését. A gyémánt és a drágakövek illenek az ünnepélyes alkalmakhoz. Viszont figyeljünk a szabályra, a kevesebb ebben az estben is néha több!

Végül, de nem utolsó sorban, néhány szó a cipőről. A megfelelő lábbeli illeszkedik a ruhánk színéhez és fazonjához, illetve az alkalomhoz. Nem mindegy, hogy ültetett vacsorára, koktélpartira vagy táncos bálra vagyunk hivatalosak. Egy szép, de kényelmetlen lábbeli az egész esténket elronthatja.

Öltözzünk sikeresnek, sikeresek is leszünk…

Wilhelm Krisztina
StyleINg
1061 Budapest Andrássy út 15.
+36-1-328-3985
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Fertõszéplaki Téglaipari Kf... Fertõszéplaki Téglaipari Kft.
Pödör Antal

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Med. of Nyúl Bt.
Dr. Begya László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Fülöp Kiskereskedelmi Bt.
Vajai István

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Stable Door Kft.
ifj. Takács Pál

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.