Reklám
Nyugati kényelem keleten… Nyomtatás E-mail
2012. február 07. kedd, 00:00
üzleti kikapcsolódás, rendezvényekA teljesség harmóniája a mezőkövesdi
Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** - ben

Mindenkinek más elképzelése van az üdülésről, mindenkinek mást jelent a kikapcsolódás. Egyvalamiben azonban mindenki egyetért: elutazni, egy kicsit elvonulni a mindennapokból és feltöltődni, varázslatos dolog.
A kikapcsolódáshoz vezető utat rendhagyó módon egy kis időutazással kezdjük... Mezõkövesd fõszolgabírája, Szentléleki Zsóry Lajos birtokán kõolajat feltáró fúrás során 1939-ben „fekete arany” helyett termálvíz tört a magasba. A mezőkövesdi ZSÓRY termálvíz a kénes gyógyvizek csoportjába tartozik. Gyógyhatását tekintve Magyarország természeti kincseinek egyik legértékesebbike.
Bővebben...
 
Ami ingyen van, mindig drága Nyomtatás E-mail
2011. március 22. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Az ingyen ajánlatok PR értékérőlKétféle reakció létezik, ha valami ingyeneset kínálnak az üzleti életben: valaki vagy fogja az ajánlatot, és jogosnak érzi, hogy ő most csak kap, és van, aki elgondolkozik rajta, mit adhatna cserébe. Az üzletben gyakran az első szemlélettel találkozunk, ami sajnos elterjesztett egy rossz szemszöget: számos mikrovállalkozás úgy gondolja, létezik ingyen ebéd, és csak azért állnak sorba már. Nem akarom ezt az élet egy másik területéhez hasonlítani, mindenesetre elgondolkodtató, melyik megközelítéssel hová jut az ember.

Bővebben...
 
A magyar cégekhez kötődünk leginkább Nyomtatás E-mail
2011. január 04. kedd, 03:00

Lépéselőny/marketing: márkahűségEgy vállalat reputációját meghatározza az érzelmi közelség, azaz, hogy érintettjei mennyire érzik közel magukat az adott céghez, milyen mértékben tudnak azonosulni vele. A B&P Braun & Partners Reputation Rating idei felmérésének eredményei szerint legnagyobb mértékben két, hagyományosan magyar céghez, a MOL-hoz és a Richterhez érezzük legközelebb magunkat érintettként. A márkák esetében pedig egyértelműen a Pöttyös Túró Rudi áll a legközelebb a szívünkhöz - legalábbis a B&P Braun & Partners által a Brand Community Survey során vizsgált márkák közül.

Bővebben...
 
Megdöbbentő ingyen reklám Nyomtatás E-mail
2010. november 02. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Az elégedett ügyfél ingyen reklámjaMinden vállalkozó álma, hogy beszéljen róla célpiaca, hogy potenciális új vevői megismerjék nevét és jó hírét már előzetesen, mielőtt megkeresné őket. Ha tehetjük, ennek érdekében milliókat költünk marketingre, hogy az üzleti partnerkeresés és az értékesítés gördülékeny legyen, hogy már tárt karokkal várjanak minket.
Éppen ezért döbbentett meg egy egyszerű, ingyenes reklámozási módszer, amivel a hétvégén találkoztam – komoly tanulság mindenki számára, aki szeretné sikeres vállalkozás alapjait lerakni!

Bővebben...
 
Hogy erősítse fel marketing üzenetét a feloldása helyett? Nyomtatás E-mail
2010. október 11. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A szájhagyomány szerepe a marketingbenMiért működik ennyire hatékonyan a szóbeszéd, a szájreklám? - Ez volt egy NRG Business Network-kollégám, Martin Davies közelmúltban írt cikkének címe. Stuart Harris reagált rá a Twitteren:

"A szájreklám azért óriási dolog, mert személyes, mégsem fizetett (nem „bérelt hazudozó” mondja) – szívből jövő ajánlást jelent".

Bővebben...
 
A szájhagyományra offline és online is ugyanazok a szabályok vonatkoznak Nyomtatás E-mail
2010. október 08. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A szájhagyomány offline és online szabályaiÍrtam korábban az offline és online üzleti közösségekről, networking megközelítésekről. Egy közelmúltbeli felmérés kimutatta, hogy a sikeres twitter-megjelenés nem a követők nagy létszámán múlik. Egy üzleti hálózatban azt az információt, amelyet megosztanak másokkal, továbbítanak, aktívan kell kezelnie az olvasónak: el kell küldenie, azaz hozzá kell járulnia a megosztáshoz a passzív elolvasás helyett.

Bővebben...
 
A fogyasztók többsége a neten is megosztja elégedettségét Nyomtatás E-mail
2010. szeptember 21. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: VOV felmérésÚj online kutatási szolgáltatást indított az Ipsos Zrt. Validált Online Vélemények (VOV) néven. A VOV az első közösségi oldal tagjaiból toborzott kutatási panel, amely jelenleg 30 ezer tagot tömörít. Az iWiW-ről toborzott panel egyik nagy előnye, hogy tagjaiból a közösségi oldalon elérhető adatok alapján is lehet kutatási célcsoportokat meghatározni. Meghívhatók kutatásokra például véleményvezérek, csomóponti emberek vagy az úgynevezett korai adaptálók köre. A VOV panel a kereskedelmileg fontos célcsoportok elérését teszi lehetővé innovatív módon, kihasználva a közösségi oldal erejét.

Bővebben...
 
Ön brand a környezetében? Nyomtatás E-mail
2010. július 08. csütörtök, 04:20

Lépéselőny/Marketing: A márka szerepeTonk Emillel, a marketing és értékesítés témájának egyik legismertebb és legsikeresebb hazai előadójával beszélgettem, és mesélt arról, mennyire tudatosan építenek brandet a hazai vállalkozások. El is gondolkoztatott: Ön meg tudná mondani, milyen körben, mennyire erős brand cége?

Bővebben...
 
A férfi, a nő és az átlag Nyomtatás E-mail
2010. június 14. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing : A két nem vásárlási különbségeiMelyek azok a jellemzők, amelyek mentén megkülönböztethető a férfi a nőtől? Esetleg az, hogy egy nő átlagosan több időt tölt a zuhany alatt, vagy az, hogy míg az erősebbik nem plusz izmokat, a gyengébbik nem inkább fogyni szeretne? Hogy a férfiakat sokkal inkább érdeklik a műszaki és a racionális dolgok, míg a hölgyeket az érzelmek? Többek között ezekre a kérdésekre is választ ad a GfK Hungária összefoglalása a két nemről

Bővebben...
 
Nyilvánosságra hozták 2010 legértékesebb világmárkáit Nyomtatás E-mail
2010. május 11. kedd, 03:00

Lépéselőny/Mareketing: Top10 világmárkaRecesszió és gazdasági világválság ide vagy oda, a világ vezető márkái idén sem panaszkodhatnak.
A tavalyi adatokhoz képest 4%-kal, míg az 5 évvel ezelőtti számok viszonylatában 40%-kal magasabb összértéket realizáltak a nagyvállalatok márkanevei.

Bővebben...
 
Nyitott Pince Napok a Fesztiválok Évében Nyomtatás E-mail
2010. április 30. péntek, 03:00

04_30gazd1Idén, a Fesztiválok Évében, a Nyitott Pincék Szövetsége, a Bacchus Arts Stúdió, a Magyar Turizmus Zrt. és a magyarországi borvidékek pincészetei összefogásában ismét, ötödször is megrendezésre kerül a Nyitott Pince Napok akció - tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.

Bővebben...
 
Mobiltelefonok ismerik fel a tévéhirdetéseket Nyomtatás E-mail
2010. április 29. csütörtök, 03:00

04_29marketing1A németországi GfK elektronikusan méri a televíziós hirdetési kampányok elérését. Ezt az teszi lehetővé, hogy kibővítette az eddig csak internethasználattal foglalkozó szolgáltatását.

Bővebben...
 
E-mail kampány kiképzés Nyomtatás E-mail
2010. április 21. szerda, 03:00
04_21marketing1Sokakban felmerül az ötlet, hogy szeretnék vállalkozásuk forgalmát e-mail kampány segítségével növelni, azonban mikor itt az ideje, hogy megtegyék a kezdő lépést, nem tudják, mit is kellene tenniük, hogyan is fogjanak hozzá.
Bővebben...
 
Nőtt az internetezők száma közép-európában Nyomtatás E-mail
2010. április 19. hétfő, 03:00
04_19marketing1

A Gemius Audience kutatása szerint folyamatosan nő az internet-penetráció a térségben, jó hirdetési és befektetési lehetőségeket teremtve ezáltal a globális vállalatoknak.
Bővebben...
 
Jönnek a Twitter-reklámok! Nyomtatás E-mail
2010. április 15. csütörtök, 03:00

04_15marketing1


Fizetett céges üzeneteket, promotált tweeteket is meg fog jeleníteni a jövőben a Twitter - közölte a csevegőszájt.

Bővebben...
 
Megszívatja-e az új parlament a reklámpiacot? Nyomtatás E-mail
2010. április 14. szerda, 03:00

04_14marketing1Mire számíthat a reklámipar az új parlamenttől? Lesz-e reklámadó vagy új szabályozó hatóság? A hat jelentősebb hazai politikai pártot kérdeztük a Kreatív Magazin áprilisi számában arról, milyen, a reklámipart érintő terveik vannak.

Bővebben...
 
Hogyan viszonyulunk a reklámkiadványokhoz? Nyomtatás E-mail
2010. április 01. csütörtök, 03:00
0401mark
A kulturált terjesztésért készített felmérést a Lapterjesztő Kft nagyvárosokban, és a városokat övező, környező kisebb települések lakói közt.
A megkérdezettek közül, melyek egyforma arányban lettek megkérdezve nemüket, korukat, anyagi helyzetüket tekintve, a válaszok alapján többen olvassák a szórólapokat, keresik az akciókat, mint nem.
Bővebben...
 
Fesztiválok vonzzák a magyarokat Nyomtatás E-mail
2010. március 25. csütörtök, 03:00

03_25mark1Bár 2010 második felére a megkeresések és az érdeklődések alapján már látszik a fény az alagút végén, Róna Iván, a Magyar Turizmus (MT) Zrt. vezérigazgatója szerint az idei balatoni szezon még aligha szól arról, hogy ismét külföldiek tömegei lepik el a partot.
A Napi Gazdaság szerdai számának cikke.

Bővebben...
 
Nagyobb banner vagy gazdagabb tartalom? Nyomtatás E-mail
2009. november 20. péntek, 03:00

11_20_mark2

 

 

Az Eyeblaster friss jelentése szerint a hirdetés méretének növelése nem feltétlenül a legjobb megoldás a forgalom növelésére.

Bővebben...
 
Frissítse fel ruháit gőzzel, parfümmel! Nyomtatás E-mail
2009. november 19. csütörtök, 03:00

11_19_mark

 

Sokszor előfordul, hogy egy eseménydús nap után még este is elfoglaltságunk van, ráadásul ugyanazt a ruhát szeretnénk felvenni, amit egész nap viseltünk. A textílián azonban már látszik, hogy nem most emelték ki tisztán a szekrényből… E problémára remek megoldást nyújt a Hotpoint-Ariston Aqualtis új gőzmosógépe!

Bővebben...
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 Következő > Utolsó >>

1. oldal / 4

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Gramy-H Reklámügynökség Kf... Gramy-H Reklámügynökség Kft.
Bencsik Barbara

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Vezér 98 Kft.
Solymosi Imre

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
DongYang Creditech Hungary Kft... DongYang Creditech Hungary Kft.
Baranyi Tímea

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Dr. Derm Börápolo és Szolg... Dr. Derm Börápolo és Szolgáltató Kft.
Kocsis Pálné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető