K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül |
|
|
2018. február 06. kedd, 00:00 |
A magyar kis-, és középvállalkozásoknak (kkv) csupán fele aktív digitálisan, több mint felének honlapja sincs, ezért a kkv-szektornak a digitális fejlődéssel együtt mobilra optimalizált weboldal létrehozását javasolták a szakértők a K&H és a Google Magyarország által közösen szervezett ingyenes, Google Digital Workshopon. Az MTI-nek küldött tájékoztatás ismerteti: felmérések szerint a napi több órányi internetezés 40 százaléka mobilon történik, és a pénzügyi tranzakciók 65 százalékát is erről az eszközről indítják.
|
Bővebben...
|
Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak |
|
|
2014. február 14. péntek, 00:00 |
Az akciós ajánlata Lépéselőny tagoknak.
Az akció érvényes 2014. február 17- től március 01-ig.
Csomagoló szalagok
Havanna barna, transzparens színben 48mmx60m. 125.- Ft+Áfa/tekercs.
Zöld színű csomagolószalag 199.-Ft/Áfa/tekercs Papír csomagolószalag 50x50 499.-Ft+Áfa/ tekercs Minimum rendelhető mennyiség 36 tekercs/karton
|
Bővebben...
|
Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban? |
|
|
2012. május 17. csütörtök, 00:00 |
A hatékony telefonálás kb. másfél, legfeljebb kétperces aktív kommunikáció, nem több!
... de mégis milyen előnye és hátránya van a telefonos kommunikációnak?
Tonk Emil cikkét olvashatják a Lépéselőnyben.
|
Bővebben...
|
Prága mindössze 38.900 Ft-ért! |
|
|
2012. február 07. kedd, 00:00 |
Jöjjön velünk a „száztornyú Arany Prágába”! 2012. március 15-19-ig 4 nap/3 éj Részvételi díj: 54.900,- Ft/fő helyett 38.900 Ft/fő 30 % kedvezménnyel
|
Bővebben...
|
Változás = üzlet |
|
|
2011. november 10. csütörtök, 00:00 |
A közelmúltban több olyan vállalkozóval beszélgettem, akik elérték azt a fázist cégükkel kapcsolatban, ahol az üzleti partner keresést új szintre kell emelniük. Ez minden fejlődő, vagy a válság által érintett cég életében megfigyelhető: a bebetonozott partnerek, mint kategória, eltünedeztek, és a marketing és értékesítés rákényszerül, hogy folyamatosan új vevőkkel ismerkedjen meg. Mi az a három típushiba, amit egy átlagos cég elkövethet a piaci változásokra reagálva?
|
Bővebben...
|
Mikor hagyja abba az értékesítést? |
|
|
2011. november 09. szerda, 00:00 |
A pohár vagy félig üres, vagy félig tele van – ha valahol, hát az értékesítésben végképp kijön ennek a mondásnak a valóságtartalma. Leginkább hozzáálláson múlik mindez véleményem szerint, hiszen ha valaki onnan kezdi, hogy mennyire nehéz az élet, senki sem akar fizetni, az embereknek nincs pénze, az nem lesz sikeres az üzleti életben. Aki nem így gondolkozik, mikor hagyjon fel az értékesítéssel?
|
Bővebben...
|
Nem kérek semmit |
|
|
2011. április 05. kedd, 03:00 |
Mi mindent meg nem teszünk azért, hogy ne kelljen vásárolnunk… A boltba belépve a „köszönöm, csak nézelődöm”-től kezdve a legdurvább kifogásokig a vevők, vagy leendő új vevők egyre kifinomultabbak – ami az értékesítők részéről is egyre komolyabb felkészültséget igényel. Három varázseszközt gyűjtöttünk össze, amelyek az eladás érdekében mozdítják előre a szekeret, érdemes betartani őket!
|
Bővebben...
|
Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások |
|
|
2011. április 05. kedd, 03:00 |
Mind több magyar vállalat kezd ismét új projektekbe, beruházásokba, ám az elmúlt évek recessziós gazdasági környezete miatt többnyire külső forrásból kénytelenek ezeket a lépéseket finanszírozni. A hazai gazdaságpolitika fókuszpontjában a növekedés-ösztönzés áll, ennek jegyében pedig jelentős összegek állnak majd a vállalakozások rendelkezésére, elsősorban pályázati formában európai uniós forrásokat felhasználva. Nyereményjátékkal kedveskedik a www.lepeselony.hu portál Olvasóinak a Menedzsment Fórum Konferenciák
|
Bővebben...
|
Naivan könnyebb |
|
|
2011. április 04. hétfő, 03:00 |
A túl sok tudás előfordul, hogy inkább gátol egy tevékenységet, mint segít. Ha elkezdünk túlkombinálni egy dolgot, mert már minden létező eshetőséget végig tudunk gondolni, még a végén bele sem kezdünk. Amikor nincs túl sok adatunk egy területről (mint pl. az értékesítés, vagy a marketing), előfordulhat, hogy lazán megcsináljuk az elvárt teljesítményt, és szimplán sikerülnek a dolgok.
|
Bővebben...
|
Vásároljon magától! |
|
|
2011. március 31. csütörtök, 03:00 |
Rengeteg kisvállalkozás vezetője sóhajt fel nap, mint nap: „Bárcsak lenne egy igazán jó értékesítőm, ő megoldaná minden gondomat!”. Első munkahelyemen is ezzel küzdöttünk: mint kiderült (rövid idő után), főnököm bennem látta a megváltást, én viszont nem voltam értékesítő (igazán jó meg végképp nem). Mi a valódi, stratégiai megoldás erre a számos céget foglalkoztató kérdésre?
|
Bővebben...
|
|
Lendület a lelke mindennek |
|
|
2011. március 25. péntek, 03:00 |
Amikor az értékesítők ülnek az irodában és kávéznak, cigiznek és beszélgetnek, az biztos, hogy nem a több bevételhez, több új vevőhöz vezető út – hiába mondják a sales-es kollégák, hogy ez mennyire segíti a rekreációjukat. Ez egy olyan terület, amely nem megy sebesség nélkül. Hogy tegye sebességbe ellustult értékesítőit?
|
Bővebben...
|
A top 4 kifogás |
|
|
2011. március 24. csütörtök, 03:00 |
Aki értékesítéssel foglalkozik, ilyen vagy olyan formában találkozik ellenállással, kifogásokkal munkája során a leendő új vevők oldaláról. Aki alkalmazottakat foglalkoztat, beleszalad ugyanebbe, miközben próbálja termelésre bírni embereit. Elsősorban az előbbi nézőpontból összegyűjtöttem a top 4 kifogást, amivel eddigi pályafutásom során találkoztam – szédületes, mit ki nem találunk, ha valamit hárítani szeretnénk…
|
Bővebben...
|
(Be)vételi üzemmód |
|
|
2011. március 19. szombat, 03:00 |
Mindenki értékesítőnek születik, de van, aki továbbtanul. Kisgyerekként még (szinte) bármely cél elérhetőnek tűnik, és így, vagy úgy, de mindent megteszünk az áhított csoki, hintaló, vagy játék baba megszerzéséért. Aztán ez idővel átalakul, és előbb-utóbb jönnek a komplikációk az eladás körül: nem találjuk a hangot a vevőjelöltekkel. Hogy hangolja be leendő új vevőjét az Ön által megkívánt hullámhosszra?
|
Bővebben...
|
A lelkesedés csodákat művel |
|
|
2011. március 18. péntek, 03:00 |
Gimnáziumi matematikatanárom több egyéb örökzöld poénja mellett ez volt az igazi, amivel mindig megpróbálta az osztályt szóra és gondolkodásra bírni, amikor döbbent csendet és üres tekinteteket kapott egy-egy feladványára. Ennyi felvezetés után adja magát a kérdés: mi az értékesítők legfontosabb fegyvere? Annyit előre elárulhatok: ezt tanulni nagyon nehéz, azonban a nagyon sikeres értékesítők egytől-egyig bírnak ezzel a tulajdonsággal!
|
Bővebben...
|
„Még gondolkodunk rajta” |
|
|
2011. március 17. csütörtök, 03:00 |
Aki értékesítőként dolgozik, vagy valaha is próbált bevételt szerezni cége számára, nagy valószínűséggel találkozott már a címben szereplő mondattal. Van olyan piac, ahol ez természetes, de legalábbis érthető, azonban egy gyors döntésekhez szokott értékesítőnél inkább hibát jelez: mit nem sikerült átadni, hogy dönteni tudjon az ügyfél? Okok és kezelésük a cikkben!
|
Bővebben...
|
Miért nem vesz tőlem senki? |
|
|
2011. március 16. szerda, 03:00 |
Ezt a kérdést sok értékesítő teszi fel magának, főleg az első, beinduló időszakban. Van azonban pár olyan jellemző, amik biztossá teszik, hogy nem fognak vásárolni attól a cégtől, üzletembertől, aki így gondolkozik, viselkedik. Olvassa át őket, és győződjön meg róla, hogy Önre egyik sem jellemző! Ha mégis, vizsgálja meg, hogy tudná megváltoztatni ezeket a tulajdonságokat…
|
Bővebben...
|
Köszönöm, csak érdeklődtem! |
|
|
2011. március 11. péntek, 03:00 |
Aki értékesít, számtalanszor találkozott már azzal a helyzettel, biztos vagyok benne, amikor a leendő ügyfél „Igen, ez nagyon érdekel, még átgondolom!”- felkiáltással távozott, majd többet soha nem hallottunk felőle. Hogy lehet az érdeklődésből valódi eredményt, azaz egy új vevőt, egy szerződést „csiholni”?
|
Bővebben...
|
Kommunikáció, kommunikáció, kommunikáció |
|
|
2011. március 09. szerda, 03:00 |
Mi kell egy üzlethez? Nyilván számtalan összetevő létezik, mégis csak egy kulcsfontosságú van: ahhoz, hogy két fél, két üzletember között megegyezés jöjjön létre, a lényeg a kommunikáció. Ennek számtalan bizonyítékát látja az ember nap, mint nap – sajnos gyakran a másik oldalról (a kommunikáció hiányából). Pár vicces és komoly példa, mi múlhat a kommunikáción az üzleti életben!
|
Bővebben...
|
Az értékesítő, akinek a csodájára jártak |
|
|
2011. március 07. hétfő, 03:00 |
Felkelt reggel, vidáman átgondolta a napját: „ma is kötni fogok egy pár jó üzletet!” – gondolta, majd neki is veselkedett. Egész nap ügyfeleket hívott (meglévőket és új vevőket egyaránt), találkozókat szervezett és tárgyalt, kezelte a reklamációkat, kifogásokat, egyengette a cég – és így a maga – útját. Nap közben párszor felhívta az értékesítési vezetőjét, csak hogy tudassa: bár nincs bent, még létezik, jól halad, és hogy elmesélje az egyes tárgyalásait. Nap végén írt egy összefoglalót is, magától, melyben az értékesítési vezető számára gyorsan átláthatóan megmutatta: ma is megdolgozott a fizetéséért, és hajtott a jutalékért. Befejezte az adminisztratív feladatait, majd miután még kicsit olvasott és CD-t hallgatott szakmai képességei fejlesztése céljából, elégedetten dőlt az ágyba.
|
Bővebben...
|
Értékesítők intelmére |
|
|
2011. február 25. péntek, 03:00 |
Elegáns, légkondicionált tárgyaló, bőrfotel, kellemes légkör + egy új vevő jelölt, aki kedves és odafigyel – ez minden értékesítő álma, nem? Mégis, előfordul, hogy ebben az idillikus állapotban is izzad keményen az üzletszerző, és nem azért, mert az ügyfél ellenséges, támadó, vagy unott. Épp ellenkezőleg: mit tegyünk, ha a potenciális partner vérszagot kap, és el akar adni nekünk?
|
Bővebben...
|
|