Az értékesítés népszerű, de rossz rádiója |
2010. november 10. szerda, 03:00 |
Van egy rádióadás, amit a legtöbb ember folyamatosan hallgat, mégis mintha nem egyszerre, nem ugyanazt hallanánk. Ezt a rádiót egy értékesítőnek, egy marketingesnek kifejezetten tilos lenne hallgatni, mivel abszolút ellenkezik az üzleti partner keresés sikerével. Ha már teljes Önben a képzavar első két mondatom után, akkor érdemes továbbolvasnia! Ügyfélszerzés helyett ügyféltaszításEgy angol kifejezés tükörfordításában ez annyit tesz, hogy „mi a jó ebben nekem” (kb. what’s good in it for me, rövidítve WII FM). Ezt az FM-et, azaz képletesen „rádiót” hallgatják az alkalmazottaink, az üzleti partnereink – és egy értékesítőnek ez az induló nézőpont a teljes kudarchoz vezet. Gondoljon csak bele: ha egy új vevők szerzéséért felelős ember csak azt nézi, mi a jó neki, amikor egy ügyféllel tárgyal, mennyire fog figyelni tárgyalópartnerére? A közelmúltban beszélgettem egy önmagát sikeres üzletembernek tartó úrral, aki kizárólag ugyanazt a dolgot ismételgette a beszélgetés során, mintha én nem is mondtam volna semmit. Bár – hamisan – mindig nyugtázta, amit elmondtam, egy „igen”-el, onnan folytatta, ahol saját gondolatát abbahagyta. El tudom képzelni, hogy van, akinél ez beválik, mert annyira menekülni szeretne, hogy inkább aláír bármit, csak hadd menjen – de biztos vagyok benne, hogy többségében inkább taszítja a potenciális vevőket. Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..