Stratégiai partnerség = bevétel x üzleti lehetőségek |
2010. december 14. kedd, 03:00 |
Nem gyakori manapság, hogy egy beszállító és egy megrendelő cég úgy is gondolkozzon a másikban, mint potenciális bevételi és üzleti lehetőségteremtő forrás (kivéve a beszállítót, akinek értelemszerűen bevételt jelent ez a kapcsolat). Pedig ezek a kötődések erősebbek, mint egy ATL marketing kampány főműsoridőben a kiemelt kereskedelmi csatornákon, hiszen eleve meglévő bizalomra építenek. Hogy aknázzuk ki ezt az erőt? Értékesítési célokEgy beszállító és egy megrendelő kapcsolata optimális esetben olyanná is kinőheti magát az idők során, mint egy jó házasság. Bár hajlamosak vagyunk leértékelni saját fontosságunkat beszállítóként, valójában a legtöbb piacon nem az ár dönt. Annyira hasonlóak ugyanis a technikai, humán és adózási feltételek, hogy nincsenek releváns árkülönbségek, sokkal többet jelent egy stabil, megbízható, hosszú távú kapcsolat, mint egy gyors árengedmény, amiből lehet, hogy holnapra alapanyag-hiány lesz. Mindenekelőtt érdemes megvizsgálni, vajon milyen szinergiák vannak a megrendelő-beszállító viszonyban az értékesítésben: hol tudnának közösen, közös termékkel, jobban fellépni az új vevő szerzésben? Marketing lehetőségekA másik irány értelemszerűen az oda-vissza marketing, ajánlások lehetősége. Meg kell és érdemes nézni, vajon kiknek szállít még be a beszállítónk, kikkel tudna összehozni, illetve hová tudna még beajánlani a megrendelőnk? Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..