Álmok vs üzleti eredmények |
2010. december 20. hétfő, 03:00 |
Az elmúlt években meg sem tudom számolni, hány olyan üzletemberrel találkoztam, akik tele voltak jobbnál jobb ötletekkel, melyek mindegyike – állításuk szerint – milliárdokat hoz(hatna) a konyhára, mégsem teszi. Közülük nem egy a mai napig egy főállásban sínylődik, amit nem szeret, és egyre sértettebben hangoztatja, mennyire nem érti meg őt a világ – miközben a nagy ötletekből nem lesz semmi. Mi különbözteti meg az álmodozókat, és a sikeres vállalkozást megalapozókat? Okozz profitotAz első és legfontosabb: az, aki sikeres vállalkozóvá válik, tudja, nincs olyan, hogy kifogás, nem mások tehetnek az ő sikeréről vagy kudarcáról, csakis rajta múlik mindez. Nem az állam, a kormány, a konkurencia, a vevők vagy beszállítók határozzák meg az ő sikerét, hanem ő határozza meg, miként reagál és készül fel az ezekből az irányokból érkező lépésekre. Aki sikeres vállalkozó, tudja: a profitot ő okozza, nem elszenvedi! Konkrét termékMásodsorban egy üzlethez kell egy konkrét termék, valami, amit valaki értékesnek tart és hasznosítani tud – sőt, ajánl is másoknak. Számos olyan ötlettel találkoztam már, melyek bár zseniálisnak tűntek, valójában nem volt gyakorlati hasznuk széles rétegek számára, így híján volt a piaci lehetőség a terjesztésükre. Értékesítés + marketing = üzletVégül, ha van szándék, és van termék, nincs mese: ki kell menni, és el kell mondani másoknak, hogy mi ez, mit várhatnak tőle, és el kell adni nekik. Sok meg nem értett művész küzd például ezzel: számukra varázslatos, amit megalkottak, csak éppen nem hajlandók elvinni odáig, hogy másnak odaadják azt, vagy (pláne) hogy pénzt kérjenek érte. Ez is döntés kérdése, hiszen pályázhat valaki arra is, hogy szegényen meghalva postumus váljon méltán elismertté, világhírűvé – aki azonban üzletet, profitot szeretne, gondolja végig, mit tehetne a több eladásért, több bevételért.
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..