Több értékesítő = több bevétel? |
2011. február 16. szerda, 03:00 |
Számos kis cégben komoly féket jelent, hogy az ügyvezető nem mer felvenni értékesítőket, mert attól tart, hogy csak vinnék a pénzt, nem hoznák. Ez persze jogos lehet, hiszen az értékesítés és a marketing két olyan terület, ahol hatással tudunk lenni a bevételre és a profitra, így nagyon nem mindegy, mennyibe kerül a cél elérése. Mi az a három kulcspont, amelyekkel bebiztosíthatja, hogy az értékesítők bőven profittal hozzák sorban az új vevőket? Kiváló szolgáltatás az üzlet zálogaMindenek előtt egy olyan cégben, ahol a tulajdonos, ügyvezető sincs ezer százalékig meggyőződve róla, hogy amit vevőiknek adnak, az valóban elégedettséget szül, nehéz az üzleti partner keresés. A legelső és legfontosabb dolog egy cégben, hogy betonozzuk be nagyon magas, kiváló szinten az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatást! Működő értékesítési és szolgáltatási módszerekA következő pont az, ha el is tudjuk adni azt a remek terméket. Találkoztam már több olyan céggel, akik azért kerestek égen-földön telemarketinges, értékesítési, direkt marketinges alvállalkozót, mert át akarták tolni rá a vevőszerzés felelősségét (lehetőleg csak jutalékért). Így azonban nem megy! Muszáj kitesztelnie a cégnek saját hatáskörben, mire harapnak és mitől ijednek meg az ügyfél-jelöltek, ha szeretne növekedni. Essen túl a „belső mag” a nehezén, menjenek át ezen a perióduson, és utána minden új értékesítőnek már csak másolnia kell. Azért működnek a sikeres MLM-cégek is hálózatban, mert ezt a módszert használják: másolni a sikeres akciókat folyamatosan! Termékalapú kiválasztási módszerekAz utolsó, de nagyon is fontos lépés pedig a megfelelő kiválasztás: ha rossz embereket veszünk fel, ne számítsunk jó eredményre. A megfelelő emberek megtalálásához egyetlen dolgot kell tisztázni: pontosan mi az az értékes végeredmény, amit elvárunk tőlük? Ebből kiindulva már könnyebb lesz letesztelni, kideríteni, eddig már tudott-e az illető hasonló eredményt felmutatni pályafutása során. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..