Kommunikáció, kommunikáció, kommunikáció |
2011. március 09. szerda, 03:00 |
Mi kell egy üzlethez? Nyilván számtalan összetevő létezik, mégis csak egy kulcsfontosságú van: ahhoz, hogy két fél, két üzletember között megegyezés jöjjön létre, a lényeg a kommunikáció. Ennek számtalan bizonyítékát látja az ember nap, mint nap – sajnos gyakran a másik oldalról (a kommunikáció hiányából). Pár vicces és komoly példa, mi múlhat a kommunikáción az üzleti életben! Tizennégyből negyven: háromszoros bevétel a félreértésbőlKedvenc példámban egyik ismert hazai vállalkozó alapozta meg a vagyonát úgy, hogy amerikai vásárlóival az ár tisztázásánál nem sikerült precízen kiejtenie a 14 dolláros árat (angolul, fonetikusan: „fortín”). Így a vevők még mindig nagy elégedettségére 40 dolláros (angolul fonetikusan: „forti”) áron jött létre az üzlet – és egy jelentős vagyon első alapja. A kommunikáció nem egyenlő a beszéddelEgyik kolléganőm korábban tolmácsként is dolgozott, ő mesélte ezt az aranyos (és nagyon is tipikus) történetet: főnöke egy külföldi partnerrel egyezkedett egy ipari terület hasznosításán, amely a főnök birtokában volt, és a külföldi befektető szerette volna elindítani rajta a beruházást. A megszokott koreográfia mentén ment minden: mindkét fél a saját érdekét, saját nézőpontját nyomta csak, aminek a vége egy feszült hangulatú megbeszélés lett. Olyan távol kerültek a megegyezéstől, mint Makó Jeruzsálemtől, és a külföldi partner már épp ott tartott, hogy felpattan és távozik – ekkor kolléganőm (némileg önállósítva magát) visszaterelte a két felet ahhoz, mi is volt az eredeti céljuk? Ki mit szeretett volna alapvetően elérni a kooperációval? Ettől aztán a felek egyrészt megnyugodtak, másrészt nekiláttak az eredeti cél mentén kialakítani a közös nézőpontot, ami aztán egy sikeres és hosszú távú üzlet alapja lett. Ahogy kolléganőm fogalmaz: ha nem törekedett volna rá, hogy valóban kommunikáljanak egymással, ne csak beszéljenek egymáshoz, akkor egy több tízmillió eurós üzlet esett volna kútba. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..