Köszönöm, csak érdeklődtem! |
2011. március 11. péntek, 03:00 |
Aki értékesít, számtalanszor találkozott már azzal a helyzettel, biztos vagyok benne, amikor a leendő ügyfél „Igen, ez nagyon érdekel, még átgondolom!”- felkiáltással távozott, majd többet soha nem hallottunk felőle. Hogy lehet az érdeklődésből valódi eredményt, azaz egy új vevőt, egy szerződést „csiholni”? Az üzlet nem az elsőUtólag már könnyű okosnak lenni – ezért nézzük inkább, mit lehet tenni a tárgyalás során annak érdekében, hogy üzlet szülessen a partnerrel! A legelső lépés ebben az, hogy felejtse el az árakat, termékeket, jutalékokat – nem az üzlet az első, hanem az ügyfél! Ha azt el tudja érni, hogy tárgyalás közben ne azon járjon a feje, mennyi lesz a jutaléka, ha megköti az illetővel azt a szerződést, már 50%-kal növelte értékesítési hatékonyságát, ebben biztos vagyok. a) mi a probléma, ami megoldásra vár a partnernélb) a partner hogy gondolkozik arról, ő mennyire látja azt problémának, vagy mennyire látja a valódi okait!Ne dőljön be a szirének csábító hangjának: amikor egy tárgyaló partner először elmondja azt, ami Önnek már problémának tűnik, amire Ön szíve szerint lecsapna, és már prezentálná is a megoldást – az még messze van a valódi igénytől! Az ügyfél szemével kell látni a helyzetet, és ebből a szemüvegből kiindulva felismertetni vele, mi lehet a megoldás, különben nem lesz belőle üzlet. Prezentáció: kit érdekel?Egy jó értékesítő szereti hallani a saját hangját, és tudja, mikor meggyőző. Ez eddig rendben is van. Azonban ha csak azért prezentál, hogy a saját hangját hallja, és ész nélkül (pontosabban odafigyelés nélkül) próbál meggyőzni, abból baja származik majd. A termék / szolgáltatás bemutatása úgy kell hogy felépüljön, ahogy az ügyfélnek a legreálisabb: ha – autós példával élve – őt az érdekli, be fog-e férni a gyerekkocsi a csomagtartóba, akkor ne a hengerűrtartalommal, lóerőkkel és egyéb motor paraméterekkel próbáljuk meg hipnotizálni! A prezentáció ne az értékesítőt, hanem a leendő új vevőt érdekelje! Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..