(Be)vételi üzemmód |
2011. március 19. szombat, 03:00 |
Mindenki értékesítőnek születik, de van, aki továbbtanul. Kisgyerekként még (szinte) bármely cél elérhetőnek tűnik, és így, vagy úgy, de mindent megteszünk az áhított csoki, hintaló, vagy játék baba megszerzéséért. Aztán ez idővel átalakul, és előbb-utóbb jönnek a komplikációk az eladás körül: nem találjuk a hangot a vevőjelöltekkel. Hogy hangolja be leendő új vevőjét az Ön által megkívánt hullámhosszra? Lelkesen könnyebbAz első és legfontosabb tényező, amit anno kisgyerekként gondolkodás nélkül alkalmaztunk: a töretlen lelkesedés és kitartás. Értékesítőként ez a legfontosabb páncél, ami ha Önön van, le fog pattanni Önről minden visszautasítás, és ellenállhatatlanul halad majd célja: a bevétel felé. Ahány ház, annyi szokásA másik lényeges, sőt kihagyhatatlan tényező az emberismeret. Ahány ember van, annyi típus, annyiféleképpen lehet velük hangot találni. Összeszedtük Önöknek, mely típussal hogy érdemes hangot keresnie és találnia: Aki lendületes, lelkesVele a legegyszerűbb hangot találni: nyitott az újdonságokra, érdeklődő, megvizsgálja a kapott információkat és már lép is. Adjon számára elegendő információt, bátran beszéljen, cselekedjen és gondolkodjon gyorsan – partnerre talál majd benne. Óvatos, megfontolt„Alszom rá egyet” a jelmondata. Átrágja és megfontolja a kapott információkat. A jó hír: ha valamit eldönt, az már úgy is lesz – csak kellő mennyiségű adatra van szüksége a döntés meghozatalához, és arra, hogy hagyjon is neki teret és időt a gondolkodásra. UnottÜzleti szempontból ön- és közveszélyes tárgyalópartner: nem támad, de nem is érdeklődik. Elégedett(nek mutatja magát), amiből nehezen tűnik kibillenthetőnek. Kisebb horderejű célokra nyitott, amelyek még kellemesebbé tehetik az életét. KritikusMinden létező információba belevág (még a mondat közepén lehetőleg), és támadóállásban „vívja végig” a tárgyalást. Keresztkérdései miatt érdeklődőnek tűnhet, de végig érződik a kérdések éle, és a szándék, hogy ízekre szedje a kapott adatokat, és beléjük tudjon kötni. Tudja meg tőle, minek és kinek szokott bizalmat adni! Elegendő, bizalmat szülő ténnyel ellátva kiváló partnerré tehető. Dühös„Mindenki hülye körülöttem” – fröcsögi a világba, és mivel jelentős energia párosul (egy darabig) ezzel a kommunikációval, úgy tűnik, nehéz szót érteni vele. A kezelés egyszerű: hagyja, hogy kitombolja magát! Ahogy a legerősebb tengeri vihar is elvonul idővel, úgy a dühös ember is lecsillapszik – és mivel hozzá van szokva, hogy meghunyászkodnak és menekülnek tőle az emberek, ha nyugodtan végigüli a vihart, meglepődve veszi majd Önt észre annak elmúltával… A bérgyilkosA legnehezebb, és mindenképp kerülendő ügyfél és munkatárs és embertípus: aki szembe mosolyog, csak éppen sehogysem akarnak vele és körülötte úgy alakulni a dolgok, ahogy mi szeretnénk… Mindig konstruktívnak látszik, sőt nyilvánosan mások előtt is buzdít az együttműködésre. Azonban soha nem történik előrelépés az ügyben, sőt, mintha megrekedt volna minden. Ha épp sikerül elérni, akkor nyájas és szívélyes, de hetekig nem veszi fel a telefont és nem reagál e-mailre sem… A kezelés: kerülje el, amilyen messzire csak tudja! Mindentől tartVannak olyan tárgyaló felek, akik megriadnak minden lehetséges döntéstől. Van, aki ezt annyira tökélyre fejleszti, hogy a tárgyalás során egyszer csak azon veheti észre magát, hogy már a 23. kifogást és félelmet kell kezelnie: ez biztos jele annak, hogy egy, döntései következményeitől félő emberrel sodorta össze a sors. Nem rossz szándékból ilyen valaki, esetleg csak túl sokszor csapták be ahhoz, hogy meg merjen bízni érzéseiben és döntéseiben. Nem támadóan lép fel. Kezelés: keressen olyan alternatívát, amely még komolyabb kárt okozhatna számára, mint az együttműködés – így az már elviselhetőbb lesz majd. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..