Olvassuk el még egyszer a termékek összetétel listáját |
2009. október 19. hétfő, 03:00 |
A gyermekkori elhízás elérte a járványos mértéket hazánkban - és ha megnézzük a gyermekeknek szóló ételreklámokat a TV-ben nem igazán csodálkozhatunk. Egy közelmúltban megjelent tanulmány szerint 10 közismert gyermekeknek ajánlott ételből kilenc tápanyag szempontból kimondottan szegényes. Ráadásul ezen rossz minőségű termékek 62%-a a cimkéjének első (színes) oldalán ennek éppen az ellenkezőjét állítja vagy sugallja. A vizsgált 367 termék mindössze 11%-a, pontosan 40 termék, nyújtott elfogadható tápanyag minőséget vitaminokból, ásványi-anyagokból és egyéb mirotápanyagokból. A maradék 327 pedig szemétnek minősül táplálkozási szempontból - jelentette ki a Science in the Public Interest (CSPI) nonprofit szervezet. Pedig a CSI nem állított túl magas mércét, mikor a vizsgálatot lefolytatta. Azt minősítették volna "jó" ételnek gyerekek számára, amelyiknek a kalória tartalma maximum 35%-ban származik zsírból és nem tartalmaz 35%-nál több hozzáadott cukrot. Ezen két kritériumon kívül a sótartalmat vizsgálták még. Ez valljuk be nem túl magas elvárás, és ennek is csak kevés termék felelt meg. Az élelmiszer gyártók hatalmas pénzt nyomnak abba a kampányba, amivel a silány terméküket próbálják eladni olyan kijelentésekkel, mint "alapvető forrása 6 létfontosságú tápanyagnak". Elég nevetségesen ez egy főként margarinból, mogyoróból és csokoládéból álló termék cimkéjén. Azt pedig mindenki tudja, hogy a dobozos mirelit pizza remek kalcium forrás - nem? Ezt a magyar kereskedelmi TV-k reklámaiban is láttuk. Megoldás? Ne vásároljunk a gyermekünknek csomagolt kész- vagy félkész-ételeket. Amennyiben biztosak szeretnénk lenni abban, hogy egészségesen tápláljuk, nyersnyagokból magunk készítsük el otthon az ételeit vagy egy becsületes konyhára fizessünk elő neki. Forrás Natúr Hírek www.naturhirek.hu A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. A menedzserek számára fontos információk a kiegyensúlyozott életmód, egészség – betegség, a házipatika témáiban. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..