Hamburgeradó vagy más megoldások? |
2011. február 24. csütörtök, 03:00 |
Egészséges életmódra nevelő kampányok, az iskolai oktatásban erőteljesebben megjelenő szemléletformálás az egészséges táplálkozás tekintetében, és az esetlegesen bevezetésre kerülő különadó kapcsán megfelelő, fogyasztóbarát jogszabályi környezet kialakítása. Mindez együttesen szükséges ahhoz, hogy az egészségtelen, betegségekhez vezető életmód visszaszoruljon.
Egyelőre nem ismeretesek a sajtóban „hamburgeradó” néven aposztrofált különadóra vonatkozó részletes javaslatok, így leginkább csak találgatások folynak arról, milyen termékekre terjedne ki az új adó, és annak milyen anyagi vonzatai lesznek a forgalmazókra, illetve a fogyasztókra nézve. Feltétlenül szükséges felhívni arra a jogalkotó figyelmét, hogy részletes hatástanulmányt folytasson a különadó bevezetését megelőzően. Ezzel egyidejűleg olyan korlátokat kell bevezetni a szabályozás során, melyek megakadályozzák, hogy a különadó vesztesei a fogyasztók legyenek, azaz ne terhelhessék át a kereskedők a különadót a kiszolgáltatott vásárlói rétegre. Szintén meggondolandó, hogy azon élelmiszer-forgalmazók, melyek egészséges élelmiszereket árulnak, adókedvezményben vagy támogatásban részesüljenek, ezzel is elősegítve, hogy ezen termékekhez olcsóbban jussanak a fogyasztók. A Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület javasolja ugyanakkor, hogy jogszabályi kötelezettsége legyen a vállalkozásoknak az egészséges táplálkozás hirdetése, ennek külföldi példái adottak és feltétlenül pozitív hatásúak. A jogszabályi környezet megváltoztatása mellett legalább ilyen fontos azon szemléletformálás, melynek hatására a fogyasztók az egészséges ételeket preferálják. Ehhez szükségesek megfelelő kampányok, és e körben külön ki kell emelni a fiatal fogyasztókat. Így feltétlenül erősíteni kell az iskolai oktatás során az egészséges életmódra történő tanítást, akárcsak a fogyasztóvédelmi oktatást és tudatos fogyasztóvá történő nevelést az iskolákban.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..