Bőséges hitelforrás áll a cégek rendelkezésére az idei évben |
2014. február 11. kedd, 00:00 |
"Minden eddiginél bőségesebb hitelforrás áll idén a cégek rendelkezésére. A vállalati hitelpiacot így lényegében az fogja meghatározni, hogy a belső és a külső piacok élénkülése milyen mértékű kapacitásbővítést igényel, és ez mekkora hiteligényt fog generálni a vállalatok részéről"- derül ki a K&H közleményéből. "Ez utóbbi döntő lehet a gazdaság növekedése szempontjából, mivel a vállalati hitelállomány 5 százalékos bővülése 2 százalékos GDP növekedést eredményez” - mondta el Hodina Péter, a K&H Vállalati ügyfélkapcsolatok igazgatóságának vezetője. Az elmúlt évben a hazai kamatkörnyezet változása a kamatteher mérséklődésén keresztül hatással volt a vállalati hitelpiacra is, az ebből fakadó keresletélénkülés azonban nem volt meghatározó. Ezzel szemben a Növekedési Hitelprogram (NHP) első szakaszának érezhető hatása volt, és az évek óta visszafogott vállalati hitelkeresletet kimozdította a holtpontról. Azonban ez is inkább egy egyszeri, semmint tartós hatásnak tekinthető. „Az idei évet tekintve látni kell, hogy a teljes magyarországi vállalati hitelállomány mintegy 6700 milliárd forint, míg ehhez képest az NHP 2. szakaszának év végéig kihelyezendő összege 2000 milliárd forint. Ez egyrészt azt jelenti, hogy a vállalati hitelkihelyezésben egyértelműen az MNB által nyújtott forrás lesz a legmeghatározóbb tényező. Másrészt a programnak, valamint az Eximbank szintén kedvező feltételek mellett elérhető exportösztönző hitelének is köszönhetően a hitelkínálati oldalon nem lesz korlátja a forráshoz jutásnak” – nyilatkozta Hodina Péter, a K&H Vállalati ügyfélkapcsolatok igazgatóságának vezetője. „Ami tehát idén meghatározza majd a magyarországi vállalatok hitelállományának alakulását, az leginkább a vállalatok részéről érkező igény lesz. Márpedig a vállalati hitelállomány és a GDP növekmény között igen szoros összefüggés van, hiszen a nettó vállalati hitelfelvételek volumenének 5 százalékos növekedése a GDP-t mintegy 2 százalékponttal tudja növelni. A hitelezésnek tehát elengedhetetlen szerepe van a gazdaság bővülésében, ez jelenti a növekedés motorját. A vállalati hitelezést tehát az növelheti tartósan, ha az export illetve belföldi piac olyan mértékben tud élénkülni, amely plusz kapacitásokat igényel a vállalkozásoknál” – mondta el Hodina Péter. „Kedvező tendencia a folytatást illetően, hogy a kiskereskedelmi fogyasztás tavaly év végén átesett a holtponton, és azóta is bővülést mutat, emellett pedig az ipari termelés is - a szokásos év végi visszaeséstől eltekintve - éves alapon növekedni tudott. Azonban továbbra is mindent meg kell tenni, hogy a folyamat tartós maradjon, amihez elengedhetetlen a belföldi lakossági fogyasztás további élénkülése, valamint új, az Európai Unión kívüli exportpiacok, vevők felkutatása” – hangsúlyozta a szakember. Forrás: Világgazdaság Online
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..