Hogyan kezeljük az ügyfél kifogásait II. Nyomtatás
2010. június 24. csütörtök, 04:27

Lépéselőny/Marketing: Profi kifogáskezelési tippek Nézzünk meg egy következő kifogáshelyzetet. Tegyük fel, hogy teljes körű pénzügyi tanácsadással foglalkozunk és így szól hozzánk valaki a telefonba:
A:. „Nekem erre nincs pénzem!” 
B:. „Szomorúan hallom, hogy anyagi gondokkal kűzd, azonban van egy jó hírem. Én pont abban tudok Önnek segíteni, hogyan lehet több pénze akár hiteleinek összevonásával, állami támogatások, adókedvezmények igénybevételével, pénzügyeinek optimalizálásával. Szolgáltatásunk pénzbe nem kerül, személyes találkozónk kötelezettség mentes.”


Másik alternatíva:.

•    „Higyje el Uram, sok ember mondta már nekem látatlanba ezt a mondatot, viszont miután megismerték szolgáltatásainkat/termékeinket, a 90%-uknak annyira megtetszett, hogy rendszeres fogyasztóinkká váltak.”

Újabb kifogás helyzet:.

•    „Én már hallottam erről valamit és nem érdekel!”

Kezelés:.

•    „Látom, hogy Ön tájékozott ember és érdeklik az új lehetőségek, azonban nem tudom, hogy Ön részinformációk, vagy 100%-os információ birtokában dönt fontos kérdésekről. Én ésszerűen csakis 100%-os információk birtokában döntök fontos kérdésekről, javaslom Ön is tegyen így. Szóval melyik az az időpont, amikor informálni tudom Önt a termék/szolgáltatás egészéről? Csütörtök 10:00....”

Újabb példák:.

•    A:. „ Én nem ismerem magát.”
B:. „ Igaza van Uram, én sem ismerem Önt, ezért javaslok egy személyes találkozót, hogy megismerhessük egymást. Akkor kedd....”

•    A:. „Nekem már van pénzügyi/utazási/adó/stb. tanácsadóm!”
B:. „Ennek örülök, hiszen látom fontosnak tartja, hogy szakember foglalkozzon fontos ügyeivel. Biztos azt is fontosnak tartja akkor, hogy több szemszögből rávilágítást kaphasson egy adott területre. Péntek délelőtt vagy hétfő délután jöbb Önnek egy személyes találkozó?”

A kifogáskezelés nem minden esetben hatásos, főleg ha csökönyösebb ügyféllel találjuk szembe magunkat, azonban ha ismerünk egyes taktikai mondatfordulatot, sokkal több ügyfélre tudunk szert tenni.


Lépéselőny Virtuális Irodaház

A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora

Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.