Hogyan kezeljük az ügyfél kifogásait II. |
2010. június 24. csütörtök, 04:27 |
Nézzünk meg egy következő kifogáshelyzetet. Tegyük fel, hogy teljes körű pénzügyi tanácsadással foglalkozunk és így szól hozzánk valaki a telefonba: A:. „Nekem erre nincs pénzem!” B:. „Szomorúan hallom, hogy anyagi gondokkal kűzd, azonban van egy jó hírem. Én pont abban tudok Önnek segíteni, hogyan lehet több pénze akár hiteleinek összevonásával, állami támogatások, adókedvezmények igénybevételével, pénzügyeinek optimalizálásával. Szolgáltatásunk pénzbe nem kerül, személyes találkozónk kötelezettség mentes.” Másik alternatíva:. • „Higyje el Uram, sok ember mondta már nekem látatlanba ezt a mondatot, viszont miután megismerték szolgáltatásainkat/termékeinket, a 90%-uknak annyira megtetszett, hogy rendszeres fogyasztóinkká váltak.” Újabb kifogás helyzet:. • „Én már hallottam erről valamit és nem érdekel!” Kezelés:. • „Látom, hogy Ön tájékozott ember és érdeklik az új lehetőségek, azonban nem tudom, hogy Ön részinformációk, vagy 100%-os információ birtokában dönt fontos kérdésekről. Én ésszerűen csakis 100%-os információk birtokában döntök fontos kérdésekről, javaslom Ön is tegyen így. Szóval melyik az az időpont, amikor informálni tudom Önt a termék/szolgáltatás egészéről? Csütörtök 10:00....” Újabb példák:. • A:. „ Én nem ismerem magát.” • A:. „Nekem már van pénzügyi/utazási/adó/stb. tanácsadóm!” A kifogáskezelés nem minden esetben hatásos, főleg ha csökönyösebb ügyféllel találjuk szembe magunkat, azonban ha ismerünk egyes taktikai mondatfordulatot, sokkal több ügyfélre tudunk szert tenni.
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről -
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..