A pozitív hírverés üzleti hatásai Nyomtatás
2010. augusztus 16. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Pozitív hírverés az üzleti életbenMindenki szereti, vagy szeretné elmondani magáról: annyi megkeresésem van ajánlásokból, hogy nem is kell új vevők után kutatnom… De a három életbevágó lépés ahhoz, hogy ez bekövetkezzen?


Szolgáltatás

Mindenekelőtt való, hogy a termékünk, szolgáltatásunk valóban kiemelkedőt nyújtson a partnereknek, hogy a használat során eleve olyan pozitív kép alakuljon ki bennük, amit már nem kell tovább magyarázni. Egy lépéssel visszább lépve ennek az alapja abban rejlik, ha az értékesítés során jól határoztuk meg, mire van valójában szüksége az ügyfélnek. Tudjuk meg, mit keres a partner, milyen problémát szeretne megoldani (ez a marketing feladata is), és ahhoz igazítva adjunk neki megoldást. Ha az igényeit ezek által ki tudjuk elégíteni, nem fogjuk tudni eltántorítani sem a későbbi vásárlásoktól, és attól, hogy messze földön jó hírünket vigye.

Kiszolgálás

Az előző ponthoz szorosan kapcsolódik, hogy milyen élményt él át az ügyfél, amikor cégünkkel, munkatársainkkal találkozik. A portástól a raktárosig mindenki, aki valaha beszél és/vagy találkozik vevőkkel, muszáj, hogy egységes és pozitív képet mutasson a vállalkozásról. Ez az alapja annak, hogy ne úgy beszéljenek rólunk, mint „a cég, akinek jó a terméke, de az ügyfélszolgálat…”. Lehet gazdaságosan is megközelíteni ezt a kérdést (minél olcsóbb embereink legyenek), de akkor ne várjuk el a munkatársaktól, hogy őszinte lelkesedéssel és odaadóan végezzék munkájukat. Egy megbecsült, összetartó, motivált csapat a legjobb reklám a cégnek, hiszen nem csak akkor keltik majd jó hírünket, amikor az ügyfelekkel találkoznak, de az ő saját környezetük is azt látja majd rajtuk, hogy kiváló cégnél dolgoznak.

Tudatos PR

Muszáj energiát fordítani rá, hogy a cégünkkel kapcsolatos pozitív véleményeket, tapasztalatokat, élményeket összegyűjtsük és megmutassuk minden ügyfelünknek és leendő vevőnknek. A tudatos PR nem más, mint bizonyítékok gyűjtése arról: mások nagyra értékelnek bennünket. Ezt követően már az üzleti partnerkeresés minden lehetséges fórumán idézhetjük ezeket, egy üzleti közösségben, ingyenes cégjegyzékben, üzleti fórumokon, magazinokban, minden lehetséges helyen, ahol célcsoportunk adatokat gyűjthet rólunk.
Ezekkel az egyszerű, de alapvetően fontos lépésekkel meg tudjuk teremteni azt a pozitív szájhagyományt, ami elvezet célunkhoz: a SIKERhez.

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?
A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partnerkeresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.