A pozitív hírverés üzleti hatásai |
2010. augusztus 16. hétfő, 03:00 |
Mindenki szereti, vagy szeretné elmondani magáról: annyi megkeresésem van ajánlásokból, hogy nem is kell új vevők után kutatnom… De a három életbevágó lépés ahhoz, hogy ez bekövetkezzen? SzolgáltatásMindenekelőtt való, hogy a termékünk, szolgáltatásunk valóban kiemelkedőt nyújtson a partnereknek, hogy a használat során eleve olyan pozitív kép alakuljon ki bennük, amit már nem kell tovább magyarázni. Egy lépéssel visszább lépve ennek az alapja abban rejlik, ha az értékesítés során jól határoztuk meg, mire van valójában szüksége az ügyfélnek. Tudjuk meg, mit keres a partner, milyen problémát szeretne megoldani (ez a marketing feladata is), és ahhoz igazítva adjunk neki megoldást. Ha az igényeit ezek által ki tudjuk elégíteni, nem fogjuk tudni eltántorítani sem a későbbi vásárlásoktól, és attól, hogy messze földön jó hírünket vigye. KiszolgálásAz előző ponthoz szorosan kapcsolódik, hogy milyen élményt él át az ügyfél, amikor cégünkkel, munkatársainkkal találkozik. A portástól a raktárosig mindenki, aki valaha beszél és/vagy találkozik vevőkkel, muszáj, hogy egységes és pozitív képet mutasson a vállalkozásról. Ez az alapja annak, hogy ne úgy beszéljenek rólunk, mint „a cég, akinek jó a terméke, de az ügyfélszolgálat…”. Lehet gazdaságosan is megközelíteni ezt a kérdést (minél olcsóbb embereink legyenek), de akkor ne várjuk el a munkatársaktól, hogy őszinte lelkesedéssel és odaadóan végezzék munkájukat. Egy megbecsült, összetartó, motivált csapat a legjobb reklám a cégnek, hiszen nem csak akkor keltik majd jó hírünket, amikor az ügyfelekkel találkoznak, de az ő saját környezetük is azt látja majd rajtuk, hogy kiváló cégnél dolgoznak. Tudatos PRMuszáj energiát fordítani rá, hogy a cégünkkel kapcsolatos pozitív véleményeket, tapasztalatokat, élményeket összegyűjtsük és megmutassuk minden ügyfelünknek és leendő vevőnknek. A tudatos PR nem más, mint bizonyítékok gyűjtése arról: mások nagyra értékelnek bennünket. Ezt követően már az üzleti partnerkeresés minden lehetséges fórumán idézhetjük ezeket, egy üzleti közösségben, ingyenes cégjegyzékben, üzleti fórumokon, magazinokban, minden lehetséges helyen, ahol célcsoportunk adatokat gyűjthet rólunk.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..