Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország |
2022. november 18. péntek, 00:00 |
A Coca-Cola HBC Magyarország több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait dunaharaszti gyártóbázisán - jelentette be Békefi László ügyvezető igazgató sajtótájékoztatón Dunaharasztiban. Elmondta: a gyárba mesterséges intelligenciával működtetett robotokat telepítettek, a robot picking elnevezésű fejlesztéssel a gyártósorról érkező termékek összekészítését, raklapokra helyezését és fóliázását végzi. A folyamatot három önműködő robotkarral, targoncákkal és kisebb járművekkel, úgynevezett sharkokkal hajtják végre önállóan. A folyamatos innovációkkal a vállalat célja, hogy Magyarországon jöhessen létre a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa - tette hozzá. Ismertette: a logisztikában érintett folyamat egy része a munkavállalóktól elzárt 1000 négyzetméteres területen valósul meg. A technológia a cég 20 legnépszerűbb termékét hiba nélkül képes kezelni, a három robotkar az embernél több mint kétszeres sebességgel dolgozik. A robotok a dunaharaszti raktárban óránként hat raklap összeállítására képesek, a nap 20 órájában - ismertette. A robotok a raktárban megforduló évi több mint 700 millió liter késztermék speciális válogatási és csomagolási feladatainak 15 százalékát vállalják át a tervek szerint. Az ügyvezető igazgató közölte: az emberi és a robot erőforrások szimbiózisával jelenleg 15 százalékos hatékonyságnövelést értek el. A magyarországi beruházásaik értéke a cég működése óta eltelt 26 évben több mint 125 milliárd forint volt, 2 gyártóbázist és 8 logisztikai központot építettek fel. Vincze Judit országos logisztikai igazgató közölte: Dunaharasztiból 17 országba exportálnak, 100 féle terméket gyártanak 500 féle kiszerelésben. A cégnek 8 telephelye van Magyarországon, ezek közül a dunaharaszti a legnagyobb, 65 ezer négyzetméter. Itt 42 ezer raklapot tudnak tárolni, ami 28,4 millió liter készterméknek felel meg. Saját flottájuk nincs, mintegy 50 alvállalkozóval dolgoznak. A raktári-logisztikai részlegen belül 140 dolgozójuk van, szezonálisan közel 200 külsős kollégát foglalkoztatnak - mondta. Horváth Tibor, országos raktározási vezető elmondta, hogy a fejlesztés nem csak az országban és a hazai élelmiszeriparban számít egyedülállónak, ezidáig a csoporton belül ez az egyetlen, ahol bevezették a robotizált technológiát. A beruházás 2021 januárban indult, idén januárban telepítették a robotokat, és tavasszal érték el a maximális kapacitást, óránként 450 rekesz mozgatását. Kitért arra is, hogy a vevőkiszolgálásban 10 százalékos hatékonyságnövelést hozott egy másik, 21 millió forint értékű fejlesztés. Ebben az okosszemüvegek segítségével a raktári munkatársak hangvezérelt utasításoknak megfelelően végzik a vevőrendelések összekészítését. A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. több mint ezer dolgozót foglalkoztat, közvetve 13 ezer embernek biztosít munkát. Az árbevétele tavaly 127 milliárd forint volt a nyilvános cégadatok szerint az előző évi 115 milliárd forint után. Az adózott nyereség 6,1 milliárd forintra nőtt 2021-ben, míg 2020-ban közel 5 milliárd forint volt. Forrás: MTI Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14.Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
- A szellemi tulajdon lehet az innovatív vállalkozások versenyelőnye
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..