Szeretne Ön is luxusproblémákat? |
2010. szeptember 16. csütörtök, 03:00 |
Adóterhek, kevés bevétel, nem hatékony marketing és értékesítés, elszálló profit – ki ne ismerné a vállalkozók hagyományos kihívásait? Van az éremnek azonban egy másik oldala is, amivel gyorsan megismerkedhet az a vállalkozó, aki sikeres vállalkozás alapjait rakta le, és egyszercsak a növekedés édes gondjaival szembesül. Mi a teendő, ha kínlódás helyett luxusproblémákat szeretne megoldani?
Szolgáltatás, szolgáltatás, szolgáltatásA sikeres cégek elsőszámú alapja az, hogy valamiben kiválót, sőt kiválóbbat nyújtanak, mint versenytársaik. Egy ingyenes cégjegyzékben, cégtárban, vagy üzleti közösségben számtalan azonos profilú vállalat küzd ugyanazon célpiac, potenciális új vevők kegyeiért – mégis, az egyiknek sikerül, a másiknak nem. A kulcs abban rejlik, hogy ők jobban eltalálják a vásárlók, fogyasztók valódi igényeit, és azt adják nekik, amit ők keresnek. „Túl” hatékony marketingEgyik barátom úgy fogalmazott, hogy hiába van az embernek a legjobb találmánya, terméke, szolgáltatása, ötlete a világon – ha senki más nem tud erről, akkor olyan lesz, mint a CIA: tele van kiváló kütyükkel, de csak saját magának. Viszont az átlag vállalkozó célja pont az, hogy a célpiaca ismerje meg, sőt lehetőleg mindenki tőle vásároljon. Ezért ha a szolgáltatás már olyan, amilyenre valóban szükség van, és sokaknak van szüksége rá, akkor jöhet az eredményes marketing: a megfelelő csatornák, és üzenetek kiválasztása, összeállítása. Az ász mindezek mögöttAzt, mire van szüksége a piacnak, és azt hogy fogja meghallani, érdemben egy módon deríthetjük ki: meg kell kérdezni tőlük! A piackutatás az a titkos ász, az a csodafegyver, amire minden vállalkozásnak szüksége van. Nem az számít, mennyi technikai és tudományos sikert ért el a vezetés, csak az, mit és hogy hajlandó megvenni a piac. Ezt ne veszítse üzletemberként soha szem elől: a legjobb fejlesztés sem ér semmit, ha nem veszi figyelembe a kereslet-kínálat törvényeit. A luxusproblémák (hogy szolgáljam ki azt a rám dőlt rengeteg ügyfelet, mit kezdjek a nyereséggel, hol tudok nagyobb pénztárcát vásárolni) korszakát bármely vállalkozás átélheti, ha követi a fenti lépéseket – kezdje el még ma!
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|