Szeretne Ön is luxusproblémákat? Nyomtatás
2010. szeptember 16. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: LuxusproblémaAdóterhek, kevés bevétel, nem hatékony marketing és értékesítés, elszálló profit – ki ne ismerné a vállalkozók hagyományos kihívásait? Van az éremnek azonban egy másik oldala is, amivel gyorsan megismerkedhet az a vállalkozó, aki sikeres vállalkozás alapjait rakta le, és egyszercsak a növekedés édes gondjaival szembesül. Mi a teendő, ha kínlódás helyett luxusproblémákat szeretne megoldani?


Szolgáltatás, szolgáltatás, szolgáltatás

A sikeres cégek elsőszámú alapja az, hogy valamiben kiválót, sőt kiválóbbat nyújtanak, mint versenytársaik. Egy ingyenes cégjegyzékben, cégtárban, vagy üzleti közösségben számtalan azonos profilú vállalat küzd ugyanazon célpiac, potenciális új vevők kegyeiért – mégis, az egyiknek sikerül, a másiknak nem. A kulcs abban rejlik, hogy ők jobban eltalálják a vásárlók, fogyasztók valódi igényeit, és azt adják nekik, amit ők keresnek.

„Túl” hatékony marketing

Egyik barátom úgy fogalmazott, hogy hiába van az embernek a legjobb találmánya, terméke, szolgáltatása, ötlete a világon – ha senki más nem tud erről, akkor olyan lesz, mint a CIA: tele van kiváló kütyükkel, de csak saját magának. Viszont az átlag vállalkozó célja pont az, hogy a célpiaca ismerje meg, sőt lehetőleg mindenki tőle vásároljon. Ezért ha a szolgáltatás már olyan, amilyenre valóban szükség van, és sokaknak van szüksége rá, akkor jöhet az eredményes marketing: a megfelelő csatornák, és üzenetek kiválasztása, összeállítása.

Az ász mindezek mögött

Azt, mire van szüksége a piacnak, és azt hogy fogja meghallani, érdemben egy módon deríthetjük ki: meg kell kérdezni tőlük! A piackutatás az a titkos ász, az a  csodafegyver, amire minden vállalkozásnak szüksége van. Nem az számít, mennyi technikai és tudományos sikert ért el a vezetés, csak az, mit és hogy hajlandó megvenni a piac. Ezt ne veszítse üzletemberként soha szem elől: a legjobb fejlesztés sem ér semmit, ha nem veszi figyelembe a kereslet-kínálat törvényeit.

A luxusproblémák (hogy szolgáljam ki azt a rám dőlt rengeteg ügyfelet, mit kezdjek a nyereséggel, hol tudok nagyobb pénztárcát vásárolni) korszakát bármely vállalkozás átélheti, ha követi a fenti lépéseket – kezdje el még ma!


Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?

VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partnerkeresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.