Szeretne Ön is luxusproblémákat? |
2010. szeptember 16. csütörtök, 03:00 |
Adóterhek, kevés bevétel, nem hatékony marketing és értékesítés, elszálló profit – ki ne ismerné a vállalkozók hagyományos kihívásait? Van az éremnek azonban egy másik oldala is, amivel gyorsan megismerkedhet az a vállalkozó, aki sikeres vállalkozás alapjait rakta le, és egyszercsak a növekedés édes gondjaival szembesül. Mi a teendő, ha kínlódás helyett luxusproblémákat szeretne megoldani?
Szolgáltatás, szolgáltatás, szolgáltatásA sikeres cégek elsőszámú alapja az, hogy valamiben kiválót, sőt kiválóbbat nyújtanak, mint versenytársaik. Egy ingyenes cégjegyzékben, cégtárban, vagy üzleti közösségben számtalan azonos profilú vállalat küzd ugyanazon célpiac, potenciális új vevők kegyeiért – mégis, az egyiknek sikerül, a másiknak nem. A kulcs abban rejlik, hogy ők jobban eltalálják a vásárlók, fogyasztók valódi igényeit, és azt adják nekik, amit ők keresnek. „Túl” hatékony marketingEgyik barátom úgy fogalmazott, hogy hiába van az embernek a legjobb találmánya, terméke, szolgáltatása, ötlete a világon – ha senki más nem tud erről, akkor olyan lesz, mint a CIA: tele van kiváló kütyükkel, de csak saját magának. Viszont az átlag vállalkozó célja pont az, hogy a célpiaca ismerje meg, sőt lehetőleg mindenki tőle vásároljon. Ezért ha a szolgáltatás már olyan, amilyenre valóban szükség van, és sokaknak van szüksége rá, akkor jöhet az eredményes marketing: a megfelelő csatornák, és üzenetek kiválasztása, összeállítása. Az ász mindezek mögöttAzt, mire van szüksége a piacnak, és azt hogy fogja meghallani, érdemben egy módon deríthetjük ki: meg kell kérdezni tőlük! A piackutatás az a titkos ász, az a csodafegyver, amire minden vállalkozásnak szüksége van. Nem az számít, mennyi technikai és tudományos sikert ért el a vezetés, csak az, mit és hogy hajlandó megvenni a piac. Ezt ne veszítse üzletemberként soha szem elől: a legjobb fejlesztés sem ér semmit, ha nem veszi figyelembe a kereslet-kínálat törvényeit. A luxusproblémák (hogy szolgáljam ki azt a rám dőlt rengeteg ügyfelet, mit kezdjek a nyereséggel, hol tudok nagyobb pénztárcát vásárolni) korszakát bármely vállalkozás átélheti, ha követi a fenti lépéseket – kezdje el még ma!
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Az MKIK fenntarthatósági vállalkozói szemléletformáló programjában 248 vállalkozás vett részt
- A Mol jövőre 40 milliárd forintot költ belföldön kőolaj- és földgázkutatásra
- K&H: a magyarországi kkv-k a következő egy évben 8,3 százalékos árbevétel-növekedéssel számolnak
- Kiosztották az EXIM Awards 2022 díjait
- Megduplázódhat a nemteljesítő vállalati hitelek aránya jövő év közepére egy kutatás szerint
- Több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait a Coca-Cola HBC Magyarország
- Újabb állami földterületek kerülhetnek a gazdálkodókhoz
- Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán
- TIM: csütörtökön indul a regisztráció az energiatámogatási programban
- A FreeDee regionális vezető szerepre tör a 3d nyomtatás kelet-közép-európai piacán
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..