A magyar turizmus stratégiai termékeit ismerhette meg Graz Nyomtatás
2015. március 19. csütörtök, 00:00

A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete március 10-én Grazban turisztikai szakemberekből álló közönség előtt hívta fel a figyelmet hazánk turisztikai különlegességeire - tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.


A Társaság osztrák piacon folytatott promóciós munkája során egyre hangsúlyosabb szerepet kapnak a szakiskolákkal, felsőoktatási intézményekkel való intézményesített együttműködések is.

Az esemény a Corps Touristique Austria (www.corps-touristique.at) nemzetközi egyesülettel, illetve Ausztria piacvezető utasbiztosítójával (www.europaeische.at) együttműködésben, az MT Zrt. ausztriai road show-jának grazi állomásán zajlott. Az egész estét betöltő workshop-on Laura Pall – az MT Zrt. ausztriai munkatársa – mutatta be az aktuális magyar kampányakciókat. A rendhagyó, interaktív prezentációba csomagolt üzenet szerint az osztrákok számára „Magyarország felülmúlja a várakozásokat". Az ezt igazoló példák között említették, hogy a Bank Austria és a Statistik Austria a legjobb ár-érték arányú utazási célországnak nyilvánította hazánkat az elmúlt években. Az előadás során kiemelték, hogy Budapest kulturális turisztikai kapacitása megduplázódott a közelmúltban, bemutatták továbbá az olyan, újonnan megnyitott-felújított zászlóshajó intézményeket, mint a Vigadó, a Liszt Ferenc Zeneakadémia, a Budapest Music Center, az Erkel Színház és a Várkert Bazár. A Magyarországon zajló
„gasztroforradalmat" jól jellemzi, hogy az elmúlt 4 évben folyamatosan nő a Michelin csillagos éttermek száma, amelyekből immár négy is van Budapesten. A szakmai road show Bécsben, illetve Tirol és Salzburg tartományokban folytatódik.

Az MT Zrt osztrák piacon folytatott promóciós munkája során egyre nagyobb szerepet kap a kapcsolat-marketing eszköztára, amelyre jó példa a szakiskolákkal, felsőoktatási intézményekkel való együttműködés is. A társaság bécsi irodájának munkatársai rendszeresen tartanak prezentációkat és magyar napokat ausztriai iskolásoknak, utazási ügynököknek és üzleti döntéshozóknak. Az iskolai együttműködések köre a szakközépiskoláktól az egyetemekig terjed, s több intézményesített együttműködés is létezik, amely során évről-évre a legaktuálisabb piaci információkat kapják meg a hallgatók Magyarországról. A turisztikai külképviselet tevékenységét meghatározó stratégiai dokumentumok, valamint a folyamatban lévő kampányokról bővebb információ elérhető innen: http://www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok/hirek.

Forrás: OBJEKTÍV Hírügynökség

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.