Jönnek a Twitter-reklámok! |
2010. április 15. csütörtök, 03:00 |
Fizetett céges üzeneteket, promotált tweeteket is meg fog jeleníteni a jövőben a Twitter - közölte a csevegőszájt. A Bloomberg beszámolója szerint a 2006-ban alapított, immár napi 50 millió rövid üzenetet közvetítő közösségi oldal csak tavaly kezdett a bevételekre koncnetrálni: a Microsofttal és a Google-lal kötött, összesen 25 millió dolláros disztribúciós szerződések elegendőek voltak ahhoz, hogy 2009-re nyereségessé tegyék a Twittert. Az első pénzügyi igazgatóját, Ali Rowghanit idén februárban leigazoló cég szerint a promotált bejegyéseket úgy jelenítik meg, mint a normál tweeteket, illetve több hirdetőnek lesz majd lehetősége arra, hogy ilyen rövid üzeneteket tegyen közzé. Azok a fizetett üzenetek viszont, amelyekkel a felhasználók nem lépnek interakcióba, el fognak tűnni - közölte a társaság. |