A lélek értéke |
2011. április 08. péntek, 03:00 |
A magyar nyelv egyik legszebb és legkifejezőbb szava a „lélekjelenlét”. Leírja azt az állapotot, mely akkor szükséges, ha valamilyen kihívó helyzettel szembesül valaki – legyen az magán, vagy céges szituáció. Azt minden vállalkozásvezető elrebegi esti imájában, hogy „bárcsak csupa olyan emberrel dolgozhatnék, akinek van lélekjelenléte!”. Hogy derítheti ki a lélek pontos (m)értékét, mielőtt felveszi a következő Mr. Wolfot cégébe?
Üzleti ponyvaregényMr. Wolf a Ponyvaregény című filmben az az ember, akit csak, mint „problémamegoldó” emlegetnek egymás között. Ő az, aki a leglehetetlenebb helyzetekben csak jön, feltűri az ingujját, elvégzi az éppen akkor éppen ott szükséges feladatokat, majd összepakol és elmegy. Nincs mellébeszélés, nem érdeklődik, hogy fizetik-e majd a TB-jét ha beteg lesz, nem az érdekli, hogy mikor ér véget a munkaidő: csak a TERMÉK, az eredmény foglalkoztatja. Hogy szűrje ki az így gondolkozó embereket? Termékek eddigMit tett le eddig az asztalra az illető? Voltak termékei, ért el konkrét eredményeket, van mire büszkének lennie? Két dolgot kérdezzen meg mindig: a) volt-e céges kvóta, és ha igen, ahhoz képest hogy teljesített? b) mi volt saját magával szembeni elvárása, és ahhoz képest hogy teljesített? Ez a legfontosabb szempont talán, megfűszerezve azzal, hogy Önnek pontosan tudnia kell, milyen eddigi terméket, eddigi kvótát tekint Ön viszonyítási alapnak. Interjú, benyomásokSzemélyesen mennyire meggyőző az illető? Megijed a feladattól és a körülményektől, vagy (illően) lazán viselkedik, feltalálja magát? Ez önmagában nem sokat mutat (egyre több helyen képzik az embereket, hogy egy interjún hogy adják el magukat – a hosszú távú teljesítménytől és eredményektől függetlenül), mégis valamelyest képet ad az illetőről. Szituációs gyakorlatÉrtékesítői példával: adjon el egy eszkimónak hűtőt, vagy egy kopasznak fésűt az illető egy próbagyakorlat során! Legyen ez egy kihívó, vagy kiemelkedően furcsa helyzet, ami vizsgálja, mennyire van lélekjelenléte az illetőnek egy érdekes helyzetben, hogy gondolkozik és kommunikál, ha lehetetlennek (tűnik) a helyzete. Mindezek a pontok segíthetnek eligazodni a standard motivációs levelek és önéletrajzok tömegében: ne olyan embert keressen, aki egy alkalommal meggyőzi Önt, aztán alig tud tőle megszabadulni, hanem olyat, aki nap, mint nap bizonyítja lélekjelenlétét! Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait? VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Negyedével nőtt a brit nagyvállalati vezetők fizetése az idén
- Profession.hu: béremelést tervez jövőre a cégek többsége
- Meló-Diák: a diákmunkások átlagos órabére idén nyáron meghaladta az 1500 forintot
- A versenyszféra munkavállalóinak fele elégedetlen a fizetésével egy kutatás szerint
- Extra juttatásokkal támogatják dolgozóikat a cégek
- Gyorsuló ütemben nőnek a vállalatvezetői fizetések egy kutatás szerint
- Elemzők: a munkaerő-kínálat szűkössége is táplálja a béremelkedést
- Egy felmérés szerint a pályakezdők kétharmada 350 ezer forint feletti fizetésre vágyik
- Tovább nőhet az informatikai szakemberek fizetése egy elemzés szerint
- Rendkívüli, évközi béremelésről döntött az Aldi
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..