Will Smith, irigység és az üzlet |
2010. május 27. csütörtök, 09:36 | |||
Az elmúlt évek egyik meghatározó filmje egy cégvezető, értékesítési vagy marketing szakember, vagy gazdasági döntéshozó számára véleményem szerint a „Boldogság nyomában”. Mit tanít meg egy ember története, aki minden nehézség ellenére, amikor nem ment az eladás, és nyomorgott, akkor is a célját követte, és soha nem adta fel? Azonnali bevétel versus hosszú távú haszonHányan lennénk úgy, hogy ha nincs pénzünk, ha a cég bajban van, és nem jönnek a megrendelések, ha az üzleti partnerkeresés nem hoz eredményt, akkor már akár áron alul is megszabadulnánk a készlettől, vagy bevállalnánk egy szolgáltatást, csak történjen már valami? Más kérdés, hogy aki járt már ilyen cipőben, pontosan tudja: ha az azonnali nyomásnak enged, később, amikor már stabilizálódott, de a felvállalt kolonc ott a nyakában, sokkal nagyobb ráfizetés lett az egész. Hosszú távú jó döntéseket hozni rövidtávú problémák között – ez egy igazán sikeres vezető titka. Egy kérdés, ami megváltoztathat bármilyen üzletetA kedvenc jelenetem az, amikor a tőzsde épülete előtt járva egy Ferrariból kiszálló üzletemberrel beszélget pár szót a főhős. Nem panaszkodik, milyen nehéz a sorsa. Nem kér sem adományt, sem kölcsönt. Nem szidja magában a „szerencsést”,vagy a tulajdonost, aki biztosan lopott és csalt, hogy ilyen kocsija van. Nem méregeti gyanakodva, honnan telik neki rá. Viszont felteszi a kulcskérdést, ami akár egy életet is meg tud változtatni: „Mit csinál, és hogy csinálja?”. Ez a kulcs az üzleti életben, ettől kezdhet dőlni a bevétel és nőni a profit, ez az, amit egy ország gazdaságában vagy egy cég marketingjében egyaránt érdemes megfogadni: ha vannak előttünk sikeres(ebb) minták, ne kisebbíteni próbáljuk őket, inkább ellesni, mit és hogy csinálnak, és amit csak lehet, adaptálni! A siker = a haszon képleteSzámomra a következő lista szűrődött le a filmből is, és ezt igyekszem követni a mindennapjaimban is. Az alábbi pontok segíthetnek egy vállalkozást, egy cégvezetőt, hogy növekedjen, hogy fejlődjön, hogy egyre többet és egyre jobbat termeljen:
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..