English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Digitalizáció és integráció a fővárosi közlekedésben Nyomtatás E-mail
2021. május 06. csütörtök, 00:00

A Budapesti Közlekedési Központ kiemelt stratégiai célja az integráció és a digitalizáció a fővárosi közlekedésben. A koronavírus-járvány miatt az integrált, rugalmas közlekedési rendszerek fontosabbak, mint valaha, és az Európai Unió célkitűzései között is meghatározó elemként szerepelnek.


A BKK a főváros mobilitásmenedzsereként valamennyi városban közlekedőre partnereként tekint, függetlenül az utazás idejétől, távolságától, módjától és céljától – egyúttal felelős minden közlekedőért. Küldetésünk, hogy Budapest és az agglomeráció teljes mobilitásrendszerét jövőbemutatóan és a legmagasabb ügyfélélményre törekedve tervezzük, szervezzük, fejlesszük és integráljuk. Az élhető városi környezet, a biztonságos, kiszámítható és egyéni igényekhez is jól illeszthető közlekedési rendszer kialakítását, valamint Budapest térségi integrációját egyaránt célul kitűző Budapesti Mobilitási Terv mind a négy beavatkozási területén, az infrastruktúra, a járműállomány, a szolgáltatások és az intézményrendszer fejlesztése kapcsán is hangsúlyosan megjelenik a digitalizáció és az integráció.

Európai Uniós szintű integrációs és digitalizációs törekvések

A technológiai innovációk segítségével a közlekedés biztonságosabbá, hatékonyabbá és fenntarthatóbbá is tehető. A különböző szolgáltatóktól, különböző tarifával, különböző módon hozzáférhető, a mobilitási igényekre csak korlátozottan válaszoló szolgáltatások helyett a BKK egy ezeket integráló, egységes és digitálisan hozzáférhető szolgáltatási csomag kialakításán dolgozik. A MaaS (Mobility as a Service), azaz a „mobilitás, mint szolgáltatás” a digitalizációt, az integrációt és az ügyfélközpontúságot szem előtt tartó fejlesztésekkel, illetve szabályozással érhető el. A MaaS típusú mobilitási koncepció lényege a még külön kezelt szolgáltatások egyetlen felületen keresztül történő integrálása és elérhetővé tétele a felhasználók számára, biztosítva a kombinálható közlekedési megoldások egyszerű tervezését, igénybevételét és fizetését.

Az integráció és a digitalizáció kiemelten jelenik meg az EU közlekedési irányelveiben. A 2021-27-es európai uniós költségvetési időszakban a kohéziós és strukturális források, valamint a helyreállítási és ellenállóképességet növelő eszközök esetében fontos célterület a digitalizáció. Az uniós tervezési útmutató alapján a források legalább 20 százalékát digitalizációs reformokra és fejlesztésekre kell fordítani.

Bécsi minta a MaaS koncepcióra

Az emberek életminősége szoros összefüggésben áll a mobilitással: minél mobilabb egy társadalom, annál jobb az életminősége. Ezért Bécsben az új közlekedési megoldások elsődleges célja a mobilitás fejlesztése úgy, hogy a közlekedéssel összefüggő kedvezőtlen hatások csökkenjenek. Olyan közlekedési rendszer kialakítására törekednek, amely lehetővé teszi az utazást saját tulajdonú közlekedési eszköz nélkül is. A Wiener Linien szeretne a jövőben a legkülönbözőbb közlekedési szolgáltatások integrátora lenni Bécs térségében.

A DOMINO kutatási projekt keretén belül a Bécsben már működő MaaS országos kiterjesztését készítik elő. A Wiener Linien részvételével – a jelenlegi mobilitási szolgáltatások integrálásával – három helyszínen tesztelnek felhasználóbarát, kényelmes, a klímacélokat támogató mobilitási megoldásokat.

Nemzetközi kutatási projektekhez kapcsolódó BKK-s tapasztalatok és eredmények

A BKK 2010 óta 20 kutatás-fejlesztési és innovációs projektben vett részt, amelyek közül három is szorosan kapcsolódott a MaaS témájához. A közelmúltban az integrációt és digitalizációt érintő témában a Budapesti Mobilitási Terv beavatkozási területeihez kapcsolódva teszteket végzett ezen projektek részeként a szolgáltatások javítása, az infrastruktúra fejlesztése és az intézményi, szolgáltatói együttműködés megalapozása érdekében.

A BKK 2020-ban a MaaS4EU projekt keretében tesztelte a mobilitás mint szolgáltatásrendszer működését különböző mobilitási szolgáltatókkal (közösségi közlekedés, közbringa, taxi, carsharing, utazásmegosztás). A teszt során használt alkalmazással a felhasználók kombinált mobilitási csomagokat vásárolhattak és használhattak az utazásaikhoz. A projektben szerzett tapasztalatokat a BKK a szolgáltatások egységesítése, a mobilitási csomagok kialakítása, valamint a szolgáltatókkal való együttműködése során hasznosíthatja.

A Cities4People projektben a BKK mobilitási pontok létrehozásával tesztelte a közlekedési módok egyszerű váltásának és a megosztáson alapuló mobilitási eszközök megbízható elérésének a kialakítását. Ennek eredményeként a közlekedők egy-egy kijelölt helyen (a Szent Gellért téren és az Infopark területén) koncentráltan, rendezett módon érhetik el a megosztott rollereket, bringákat, robogókat és carsharing autókat.

A Dynaxibility4CE projekt keretében a teljes integráció eléréséhez vezető lépések meghatározásához a BKK az év végéig részletes akciótervet dolgoz ki. Az akcióterv kitér majd a már meglévő és a tervezett rendszerek, eszközök, valamint adatok integrálására, illetve az adatstruktúra kialakítására és kezelésre is.


Forrás: OBJEKTÍV Hírügynökség





Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14.Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Dft Hungária Oktatási, Köny... Dft Hungária Oktatási, Könyvkiadó, Tanácsadó és Kommunikációs Ügynökség Korlátolt Felelõsségû Társas
Loboda-Vercz Erika

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Kamarás Keltetõ Kft.
Kamarás Gábor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Outdoor Közterületi Reklám... Outdoor Közterületi Reklámügynökség Zrt.
Szabóné Gyukovics Ág

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Bendom-21 Bt.
Putz Andrea

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.