Ha késik a bevétel |
2010. július 28. szerda, 03:00 | |||
Mi a teendő, ha a jól megtalált új vevő leadja a megrendelést, mi teljesítjük a saját oldalunkat, mégis nemhogy a profit, de a bevétel is elmarad? Hol tudna javítani azon egy átlagos vállalkozás, ha tartoznak neki?
A szerződés valódi értékeEgy megállapodás mit sem ér, ha olyannal kötöttem, aki mögött nincs semmi, vagy szándékai valótlanok. Egy ingyenes cégtárban, szakmai tudakozóban talált potenciális partnert alaposan érdemes körbejárni, mert ha nem tudunk róla semmit, az komoly kockázatot jelenthet. Egy üzleti közösség már több kapcsolódási pontot, kapaszkodót jelenthet, de az igazi hátteret az biztosítja, ha megismerjük személyesen a céget, leellenőrizzük a publikus adatbázisokban, nincs-e tartozása, stb. Értékesítési, eladási pontokAz első, véleményem szerint legfontosabb pont, hogy a szerződéskötésnél, az értékesítés során valóban minden szerződéses részletben sikerült-e egyetérteni az ügyféllel? Hiába gondolom ugyanis én valamire azt, hogy „A”, ha „B”-nek érti. Ez főleg a szerződés felmondással, kifogással, kötbérrel és fizetéssel kapcsolatos részekre igaz – inkább nézzen az ügyfél hülyének, és kérdezzek rá ezerszer, minthogy végül kiderüljön: ezt bizony át kellett volna beszélni… Azt kapta, amire vágyott?Tényleg jó volt a szolgáltatás? Valóban működik a termék? Sajnos sokszor látja az ember, hogy ha valaki nem akar fizetni, minden létező kibúvót megkeres, mindent szóvá tesz és megreklamál, függetlenül attól, hogy igaz-e vagy sem. Azonban nézzünk mi is a saját oldalunkon a dolgok mélyére: mindent megtettünk, hogy a vevő elégedett legyen? Ügyvéd helyett kommunikációA legtöbb esetben pár napi késés után már mindenki kivont kardokkal ront a másikra, arra gondolva, biztos átverés van a dologban, hajlamosak vagyunk egyből az ágyúkat elővonszolni, és ügyvédi levelet, felszólítást küldeni. Korábban pénzügyi igazgató voltam, és előfordult, hogy a posta elkeverte a számlát, tehát az ügyfél hiába akart fizetni, nem volt mire. Történt olyan is, hogy műszaki hiba (nem működött a netbank) miatt nem tudott valaki utalni, és az is előfordult, hogy egész egyszerűen az, akinek a számlát kellett leigazolnia, szabadságon volt, így állt az egész ügy (nem szólva olyan esetekről, amikor a partnernél házon belül keveredett el a számla). Ha minden ilyen esetben felszólítással rohangáltam volna, nem lett volna egy ügyfelünk sem… Ezért megtanultam a leckét: először kommunikálni, érdeklődni érdemes. Pontosabban KELL, mert ha nem megyek utána, mi történt, ha nem kérek adatokat, csak feszültebb lesz a helyzet. Mindent összevetve sokat tehet egy kisvállalkozó számlái kifizetéséért: figyeljen oda alaposan a szerződéskötésnél, teljesítse makulátlanul, amit megígért, ellenőrizze le a partnereket szerződéskötés előtt, és addig kommunikáljon, míg választ nem kap, mielőtt fenyegetőzni kezdene.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..