English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Ha késik a bevétel Nyomtatás E-mail
2010. július 28. szerda, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Mit tegyünk, ha késik a bevétel?Mi a teendő, ha a jól megtalált új vevő leadja a megrendelést, mi teljesítjük a saját oldalunkat, mégis nemhogy a profit, de a bevétel is elmarad? Hol tudna javítani azon egy átlagos vállalkozás, ha tartoznak neki?


A szerződés valódi értéke

Egy megállapodás mit sem ér, ha olyannal kötöttem, aki mögött nincs semmi, vagy szándékai valótlanok.  Egy ingyenes cégtárban, szakmai tudakozóban talált potenciális partnert alaposan érdemes körbejárni, mert ha nem tudunk róla semmit, az komoly kockázatot jelenthet. Egy üzleti közösség már több kapcsolódási pontot, kapaszkodót jelenthet, de az igazi hátteret az biztosítja, ha megismerjük személyesen a céget, leellenőrizzük a publikus adatbázisokban, nincs-e tartozása, stb.

Értékesítési, eladási pontok

Az első, véleményem szerint legfontosabb pont, hogy a szerződéskötésnél, az értékesítés során valóban minden szerződéses részletben sikerült-e egyetérteni az ügyféllel? Hiába gondolom ugyanis én valamire azt, hogy „A”, ha „B”-nek érti. Ez főleg a szerződés felmondással, kifogással, kötbérrel és fizetéssel kapcsolatos részekre igaz – inkább nézzen az ügyfél hülyének, és kérdezzek rá ezerszer, minthogy végül kiderüljön: ezt bizony át kellett volna beszélni…

Azt kapta, amire vágyott?

Tényleg jó volt a szolgáltatás? Valóban működik a termék? Sajnos sokszor látja az ember, hogy ha valaki nem akar fizetni, minden létező kibúvót megkeres, mindent szóvá tesz és megreklamál, függetlenül attól, hogy igaz-e vagy sem. Azonban nézzünk mi is a saját oldalunkon a dolgok mélyére: mindent megtettünk, hogy a vevő elégedett legyen?

Ügyvéd helyett kommunikáció

A legtöbb esetben pár napi késés után már mindenki kivont kardokkal ront a másikra, arra gondolva, biztos átverés van a dologban, hajlamosak vagyunk egyből az ágyúkat elővonszolni, és ügyvédi levelet, felszólítást küldeni. Korábban pénzügyi igazgató voltam, és előfordult, hogy a posta elkeverte a számlát, tehát az ügyfél hiába akart fizetni, nem volt mire. Történt olyan is, hogy műszaki hiba (nem működött a netbank) miatt nem tudott valaki utalni, és az is előfordult, hogy egész egyszerűen az, akinek a számlát kellett leigazolnia, szabadságon volt, így állt az egész ügy (nem szólva olyan esetekről, amikor a partnernél házon belül keveredett el a számla). Ha minden ilyen esetben felszólítással rohangáltam volna, nem lett volna egy ügyfelünk sem… Ezért megtanultam a leckét: először kommunikálni, érdeklődni érdemes. Pontosabban KELL, mert ha nem megyek utána, mi történt, ha nem kérek adatokat, csak feszültebb lesz a helyzet.

Mindent összevetve sokat tehet egy kisvállalkozó számlái kifizetéséért: figyeljen oda alaposan a szerződéskötésnél, teljesítse makulátlanul, amit megígért, ellenőrizze le a partnereket szerződéskötés előtt, és addig kommunikáljon, míg választ nem kap, mielőtt fenyegetőzni kezdene.


Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partnerkeresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.

 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Orszak-Borsod Kft.
Csík Zoltánné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Maxi 2002
Kirilla Sándorné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
P-Max Autó Kft.
Puskás Viktor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Szitou Kft.
Fitás Gyöngyi

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.