Vesztenek a lelkesedésükből a kis cégek |
2014. augusztus 29. péntek, 00:00 | |||
Kissé alábbhagyott a hazai vállalkozások beruházási kedve, jelenleg a kkv-k 56 százaléka tervez valamilyen fejlesztést. A beruházás célját tekintve továbbra is az informatikai fejlesztések vannak az élen, holott itt tapasztalható a legnagyobb mértékű visszaesés az elmúlt negyedévhez képest. A legnagyobb beruházási hajlandóság az ipari cégeknél és a középvállalkozásoknál figyelhető meg – derül ki K&H kkv bizalmi index kutatás legfrissebb adataiból. A különböző ágazatok közül az ipari vállalkozásoknak van a legnagyobb beruházási kedve, közel kétharmaduk (64 százalék) tervez valamilyen újítást a következő egy év során. A másik három szektor közel azonos arányban – átlag alatt – gondolkodik fejlesztésben: a legkisebb beruházási szándék a kereskedelmi (52 százalék) és az agrár cégeknél (53 százalék) figyelhető meg, míg a szolgáltató szektor 55 százaléka gondolkodik valamilyen korszerűsítésben. A beruházás tárgyát tekintve a kereskedelmi és szolgáltató szektornál az informatikai fejlesztések állnak az élen, az ipari és a mezőgazdasági cégeknél azonban nem meglepő módon inkább a gépek, berendezések beszerzése, korszerűsítése a fő beruházási terület. A tevékenységi kör mellett a cégméret is jelentősen befolyásolja a beruházási szándékot: a mikro- és kisvállalkozások alig több mint fele – 53 százalék és 56 százalék – tervez beruházást, azonban a középvállalkozások több mint kétharmada (68 százalék) készül fejleszteni. Előbbiek az IT beruházásokra, a középvállalkozások pedig a gépek, berendezések fejlesztésére fókuszálnak. A cégek piacbővítési szándékai kis mértékben változtak az elmúlt negyedévben. Június elején a kkv-k 44 százaléka mondta, hogy új piacot keres termékének, szolgáltatásának. Közel minden harmadik cég (34 százalék) foglalkozik termékfejlesztéssel, míg profilváltásban a vállalkozások mindössze 1 százaléka gondolkodik. Forrás: Világgazdaság Online
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..