Szerény, de növekvő az érdeklődés az ingyen hitel iránt |
2014. március 12. szerda, 00:00 | |||
A jegybank a Növekedési Hitelprogram elindításával alapvetően a kis- és középvállalkozásokat célozta meg. A GKI Gazdaságkutató Zrt. februárban reprezentatív felmérést végzett a feldolgozóipari, az építőipari, a kereskedő és az üzleti szolgáltató vállalkozások körében. Az 1124 válaszadó cégvezetőtől a Növekedési Hitelprogrammal kapcsolatos tapasztalataik és jövőbeni szándékaik iránt érdeklődtünk. A hitelcélok közül a korábbi hitelek kiváltása kapta a legnagyobb hangsúlyt, mégpedig különösen nagyot az 51 és 250 fő közötti (44%) valamint a nyugat-magyarországi cégek körében (46%). A forgóeszköz-állomány bővítése inkább a 20 fő alatti (36%) és a kereskedő cégek (34%) körében volt különösen népszerű cél. Fejlesztések finanszírozását a mintaátlagnál nagyobb arányban valósították meg az iparvállalatok illetve az üzleti szolgáltatás területén működő cégek (36 illetve 46%). Az NHP által korábban nem érintett cégek 10 százaléka biztosan, 16 százaléka valószínűleg részt venne benne a közeljövőben. A program iránti érdeklődés tehát nyilvánvalóan jelen van, sőt növekvő tendenciát mutat a hazai vállalati szférában. A „valószínűleg” válaszok magas aránya mindazonáltal a jövőt illető jelentős bizonytalanságra is utal. A programban biztosan részt venni kívánó cégek aránya kiemelkedően magas az üzleti szolgáltatások terén (25%). A vidéki cégek körében a jövőben is nagyobb érdeklődés várható az NHP iránt, mint a fővárosban és környékén. A rendelkezésre álló adatok szerint a jegybank Növekedési Hitelprogramjának hatása a vállalati hitelezés egészére viszonylag csekély - írja a GKI. A program első szakaszában inkább a pénzügyi gondok enyhítésén volt a hangsúly, semmint a fejlesztések finanszírozásának támogatásán. A felmérés eredményei a program iránti vállalati érdeklődés várható szerény növekedésére utalnak. Forrás: Világgazdaság Online
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..