Nem tudjuk, mire jó a hitelcsere |
2015. április 07. kedd, 00:00 | |||
A K&H felmérése szerint az emberek többsége nem igazán tájékozódik az aktuális pénzügyi kérdésekről. Pedig megéri kalkulálni és 2-3 évente összehasonlítani a lehetőségeket. A megkérdezettek nem hisznek az internetes fórumokon vitatkozóknak vagy a rokonoknak, a leghitelesebb információforrásnak a banki ügyintézőt tartják. Sajnos még mindig nem elég tudatosak az emberek, ha a pénzügyeikről van szó – derült ki a K&H Bank 500 fős felméréséből. A pénzintézet a forintosítással kapcsolatban mérte fel a 20-65 éves városi lakosok pénzügyek iránti érdeklődését, tájékozottságát.
A megkérdezettek többsége nem kíséri folyamatosan figyelemmel a hitelkamatok alakulását, de a többség állítása szerint azért az sem igaz, hogy teljesen közömbösek lennének a téma iránt. Arra a kérdésre, hogy az emberek honnan tájékozódnak a hitelekkel kapcsolatban, a válaszadók döntő többsége, 69 százaléka a banki ügyintézőt nevezte meg legjellemzőbb forrásként. Második helyen a bankok, pénzintézetek honlapját jelölték meg (38 százalék), harmadik helyen pedig a pénzügyi tanácsadót (31 százalék). De ha a bizalomról van szó, akkor arra a kérdésre viszont, hogy mely forrás az, akinek, aminek a véleményében az emberek a legjobban bíznak, ha a pénzügyeikről van szó, már egész más sorrend született: a banki ügyintéző (55 százalék) és a pénzügyi tanácsadó (14 százalék) után jelölték csak meg a rokonokat, ismerősöket (13 százalék) a válaszadók. A Bank által megkérdezetteknek csak 40 százaléka tudott spontán módon választ adni arra a kérdésre, hogy egyáltalán mire jó a hitelcsere. Akik tudják, azok 50 százaléka szerint az emberek akkor élnének ezzel a lehetőséggel, ha azzal jelentősen csökkenne a havi törlesztőrészletük. Legfőbb visszatartó erőnek (43 százalék) pedig azt tartják, hogy nem hiszik, jobban is járhatnak a hitelcsere révén. „Felmérésünk szerint még sokat kell a bankoknak azért tenni, hogy a lakosság megértse, nem elég a hitel felvételekor az adott ügyfél számára legkedvezőbbet kiválasztani, hanem ahogy a lakást, úgy a hitelt is „karban kell tartani”, 2-3 évente felülvizsgálni, nem lehet-e vajon kedvezőbbre, takarékosabbra cserélni” – mondta dr. Bába Ágnes, a K&H Bank lakossági üzletágért felelős vezérigazgató-helyettese. Forrás: Világgazdaság Online
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..